Πέμπτη, 29 Ιουλίου, 2021

Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης «1135» για τους σεισμόπληκτους της Κεφαλονιάς

Σε λειτουργία τέθηκε την Τρίτη η γραμμή (1135) πληροφόρησης και υποστήριξης σεισμοπλήκτων και πολιτών της Κεφαλονιάς.

Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ από σήμερα επί 24ώρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Μετά τον καταστροφικό σεισμό στην Κεφαλονιά, το ΚΕΕΛΠΝΟ πρότεινε στον υπουργό Υγείας να υπάρχει η γραμμή 1135, δήλωσε η υπουργός κ. Ζέτα Μακρή και πρόσθεσε ότι το αίτημα προωθήθηκε στον πρωθυπουργό ο οποίος συναίνεσε στην υλοποίησή του.

Η κ. Μακρή κατά την επίσκεψή της στο ΚΕΕΛΠΝΟ, τόνισε ότι η γραμμή αυτή έχει ως σκοπό να δέχεται τηλεφωνήματα από τους ενδιαφερόμενους -τους πολίτες της Κεφαλονιάς και όχι μόνον- να καταγράφει και να κωδικοποιεί τα αιτήματά τους και εν συνεχεία να επανέρχεται, δίνοντας τις σωστές απαντήσεις.

Η γραμμή θα λειτουργεί καταρχήν για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράτασή της, εάν και εφόσον υπάρχει ανάγκη.

Ειδικότερα όσον αφορά στο «1135»

Με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε στιγμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους :

Για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων
Για θέματα ενισχύσεων
Για θέματα δημόσιας υγείας
Για θέματα εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
Για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών
Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.

Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θα ενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων. Παράλληλα είναι σε επαφή με όλα τα υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς, θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες που λαμβάνει η κυβέρνηση.

Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτών της Κεφαλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της Γραμμής 1135 η οποία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες τόσο τοπικά στην Κεφαλονιά όσο και κεντρικά, θα προωθεί άμεσες λύσεις και θα ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους με εξερχόμενη κλήση στα κινητά τους τηλέφωνα.

Τέλος στη γραμμή θα υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς και οργανώσεις από όλη την Ελλάδα για την υποστήριξη του νησιού και των ανθρώπων του.

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων