Η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα των διαδικτυακών πωλήσεων, το “Amazon” εμφάνισε χθες το βράδυ σχετικό μήνυμα, αποκλείοντας την πρόσβαση στους πελάτες του.
Με αυτό ζητούσε από τους ψηφιακούς καταναλωτές να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους για το αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι η συναλλαγή τους.
Παραμένει άγνωστη η αιτία που έπεσε η ιστοσελίδα, ενώ δεν έχει βγει κάποια ανακοίνωση. Παρόμοιο πρόβλημα είχαν παρουσιαστεί προχθες, 9 Μαρτίου, όπως και στις 3 και 14 Φεβρουαρίου.