Με τη φιλοδοξία να καταστεί το μεγαλύτερο ελληνικό Road Show για B2B και networking στην Ευρώπη για το έτος 2024 εκκίνει για πρώτη φορά εφέτος η ιδιωτική πρωτοβουλία Choose Grecece, στοχεύοντας σε δημόσιους φορείς και τουριστικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να γίνουν ευρύτερα γνωστές σε νέες αγορές ή απλώς να υπενθυμίσουν την παρουσία τους στο τουριστικό γίγνεσθαι.
Μετά την επιτυχημένη πορεία που σημείωσε το αντίστοιχο project «Choose Crete», όπως τονίζει ο δημιουργός του, Λεωνίδας Μπαμπάνης, το οποίο προώθησε τουριστικά την Κρήτη σε έξι ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Πολωνία, Σκωτία, Σουηδία, Κύπρος) με μεγάλη επιτυχία, αποφασίστηκε να επεκταθεί με στόχο την προώθηση και της υπόλοιπης Ελλάδας και να μετονομασθεί σε «Choose Grecece».
«Το 2024 θα είναι μια καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, αλλά δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε. Το marketing και το branding είναι μια αδιάκοπη διαδικασία που πρέπει να γίνεται με συνέχεια και συνέπεια. Ξεκινήσαμε από την Κρήτη, μια από τις πιο τουριστικές περιοχές της χώρας μας, και μετά την επιτυχία μας στοχεύουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι στο συνολικό branding της χώρας μας και να συμβάλλουμε στην προβολή της», δήλωσε ο Λεωνίδας Μπαμπάνης.
Παρακάτω παρατίθεται το μηνιαίο πρόγραμμα των εκδηλώσεων:
· Ιανουάριος 2024
Δανία (Κοπεγχάγη): 09-01-2024
· Φεβρουάριος 2024
Γερμανία (Μόναχο): 20-02-2024
Αυστρία (Βιέννη): 22-02-2024
· Μάρτιος 2024
Ρουμανία (Βουκουρέστι): 21-03-2024
Πολώνια (Βαρσοβία): 26-03-2024
· Απρίλιος 2024
Σερβία (Βελιγράδι): 11-04-2024
Κύπρος (Λευκωσία): 19-04-2024
· Μάιος 2024
Ιταλία (Νάπολι): 16-05-2024
· Οκτώβριος 2024
Σκωτία (Γλασκώβη): 31-10-2024
· Δεκέμβριος 2024
Σουηδία (Στοκχόλμη): 02-12-2024
ΑΠΕ-ΜΠΕ