Ακολουθώντας τον καθιερωμένο ετήσιο θεσμό της ανάδειξης μιας απόχρωσης για την επόμενη χρονιά, το ινστιτούτο Pantone ανακοίνωσε χθες το χρώμα του 2020.
Το χρώμα της χρονιάς, της Pantone δεν ισοδυναμεί πάντα με μεγάλη επιρροή στο ντύσιμο ή το design – ο -περσινός «νικητής», το φωτεινό κοραλί δεν κατάφερε να γίνει viral στη μόδα, παρ’ όλο που τα παστέλ κυριαρχούσαν όλη τη χρονιά.
Ωστόσο, φέτος, η αμερικάνικη εταιρεία έκανε μια τελείως διαφορετική επιλογή, μια απόχρωση του μπλε που φαίνεται ιδιαίτερα κατάλληλο για αυτή την εποχή καθώς εκτός από κομψή και διαχρονική, η απόχρωση είναι άνευ φύλου και εποχιακού περιορισμού, καθιστώντας την προσβάσιμη και επιθυμητή, για ανθρώπους σε όλα τα κοινωνικά στρώματα.
Οι «καθησυχαστικές» ιδιότητες του χρώματος Pantone 19-4052 Classic Blue ενισχύουν την επιθυμία μας για ένα αξιόπιστο και σταθερό υπόβαθρο πάνω στο οποίο θα οικοδομήσουμε το πέρασμα σε μια νέα εποχή, εκτιμούν οι ιθύνοντες του Pantone Εδώ και μια δεκαετία, υπάρχει το ίδιο αίσθημα ανησυχίας στον κόσμο, γι ‘αυτό, με βάση όσα έχουμε δει να συμβαίνουν στον πλανήτη, επιλέξαμε το μπλε, εξήγησε στο TIME, η Λόρι Πρέσμαν, αντιπρόεδρος του Pantone. «Είναι καθησυχαστικό γεμάτο ηρεμία και σιγουριά. Χτίζει τη σύνδεση».
Από την πλευρά του, ο διευθυντής του Pantone, δήλωσε ότι το Classic Blue είναι το σύμβολο της εμπιστοσύνης, της πίστης και της αξιοπιστίας. Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος κάθε έτους εδώ και 20 χρόνια, το Pantone επιλέγει ένα χρώμα για να χαρακτηρίσει το προσεχές ημερολογιακό έτος. Η εταιρεία χρησιμοποιεί την ανάλυση τάσεων που θα επηρεάσουν την ευρεία αγορά προϊόντων, τις τάσεις της μόδας, την διακόσμηση για το σπίτι ακόμα και τη γραφιστική.
Πηγή: www.lifo.gr