Ο οίκος Ζολώτα δε χρειάζεται συστάσεις. Οι δημιουργίες του μοναδικές, ακόμη κι όταν πρόκειται και για τα γούρια της χρονιάς. Το γούρι αγάπης 2013 με την ονομασία «Το κέλυφος της Χελώνης» δεν αποτελεί εξαίρεση.
Μερικές ντουζίνες απ’ αυτά, προσέφεραν καλλίπυγες νεαρές υπάρξεις, πάνω σε απαστράπτοντες δίσκους, στα στελέχη γνωστής εταιρείας, στο πάρτι που διοργανώθηκε με την ευκαιρία των εορτών των Χριστουγέννων.
Νωρίτερα, οι ίδιοι αυτοί δίσκοι «φιλοξενούσαν» εκλεκτά πούρα για τους προσκεκλημένους, προκειμένου να συνοδεύσουν τις σαμπάνιες και τα blue label ουίσκι, που έρεαν άφθονα.
Οι μπουφέδες ουδόλως υστερούσαν. «Τη μάνα τους και τον πατέρα τους» είχαν πάνω…Ο χώρος της διοργάνωσης εντυπωσιακός και σικάτος.
Αν δεν ήταν το γούρι, να μαρτυρά πως εισερχόμαστε στο 2013, θα έλεγε κανείς ότι η εικόνα ήταν παρμένη μερικά χρόνια πριν. Στα χρόνια της ευημερίας (;) όταν οι επιχειρήσεις ή έστω κάποιες επιχειρήσεις συναγωνίζονταν σε εντυπώσεις.
Σήμερα μια τέτοια χλιδή, μοιάζει τόσο παράταιρη και γιατί όχι προκλητική, αποδεικνύοντας ότι πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι…του νεοπλουτισμού.
Οι επιχειρήσεις δεν θα ήταν αυτό που είναι αν δεν είχαν τους ανθρώπους τους, να παλεύουν σε καθημερινή βάση. Αν δεν είχαν εκείνα τα ικανά στελέχη που καμιά φορά μπορεί να καταφέρουν το ακατόρθωτο.
Καλά, πολύ καλά, κάνουν λοιπόν να τους επιβραβεύουν και να τους τιμούν. Όμως οι καιροί επιβάλλουν να αναθεωρήσουμε τον τρόπο και να ανακαλύψουμε ή έστω να επιχειρήσουμε να ανακαλύψουμε την απλότητα του εκλεκτού. Οι επιλογές που «φωνάζουν» είναι τόσο παρωχημένες πια. Πόσο μάλλον όταν πετσοκόβονται μισθοί και ανεβαίνουν οι πάσης φύσεως βασικές υποχρεώσεις.