Μια… πρωτότυπη ιδέα βρήκε ένας επαγγελματίες στους Αμπελόκηπους της Αθήνας για να διαφημίσει (ή μήπως… δυσφημίσει;) το μαγαζί του!
Ο εν λόγω ιδιοκτήτης ονόμασε το μεζεδοπωλείο που άνοιξε… «Μνημόνιο»!
Είναι γνωστό, βέβαια, ότι η λέξη αυτή από τότε που έχει μπει στο λεξιλόγιό μας έχει συνδεθεί με τα… χειρότερα. Ωστόσο, ο μαγαζάτορας, μάλλον σχεδιάζει να συνοδεύσει τη λέξη με τις καλύτερες στιγμές που θα μπορούσε να έχει μια παρέα.
Καθόλου τυχαίο και το μότο του μαγαζιού: «Είναι το μόνο Μνημόνιο που θα θέλετε… να μπείτε…!», γράφει στο σχετικό «τρικάκι» που μοιράζει στα σπίτια της γειτονιάς.
Μάλιστα, ακόμη και οι τιμές, είναι πλήρως προσαρμοσμένες στις… μνημονιακές εποχές: «ο,τι φάτει & ο,τι πιείτε μόνο 12 ευρώ», μας πληροφορεί.
Δείτε το «τρικάκι»: