«Το νέο Polo φέρνει το μέλλον στην κατηγορία των μικρών, με άφθονους χώρους, βασιζόμενο στα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας MQB, κινητήρες βενζίνης TSI, πετρελαίου TDI και φυσικού αερίου TGI υψηλών προδιαγραφών και απόδοσης». Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του υπεύθυνου στο Διοικητικό Συμβούλιο της VW, Φρανκ Γουλσχ, κατά τη διάρκεια της πρώτης παγκόσμιας σημερινής παρουσίασης του νέου Polo.
Το νέο μοντέλο έγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 351 λίτρα. Ταυτόχρονα, παρέμεινε σε διαστάσεις εξαιρετικά συμπαγές. Η σύγκριση με το προηγούμενο Polo εντυπωσιακή, καθώς βλέπουμε αυξημένες διαστάσεις. Στο μήκος έχουμε 4.053mm έναντι 3.972mm του προηγούμενου μοντέλου, στο πλάτος 1.751mm έναντι 1.682mm και στο ύψος 1.446mm έναντι 1.453mm.
Νέα στοιχεία στον εξοπλισμό είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού «Air Care Climatronic», συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας. Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση «Sport Select» με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια, όλα τα παραπάνω, μπορούν να συνδυαστούν με ένα ευρύ φάσμα ιδιαίτερα προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων.
Με το νέο Polo, η Volkswagen φέρνει την κορυφαία τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης στις μικρότερες κατηγορίες. Πρόκειται για συστήματα που ήταν διαθέσιμα έως τώρα στις κατηγορίες του Golf και του Passat, όπως το σύστημα ελέγχου του περιβάλλοντος χώρου «Front Assist», συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και της αναγνώρισης των πεζών και τον αυτόματο έλεγχο της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα «ACC». Σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, το «ACC» θα παρέχει και τη λειτουργία Stop-and-Go (πλήρη ακινητοποίηση και αυτόματη εκκίνηση του αυτοκινήτου). Νέα συστήματα στο Polo είναι η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας «Blind Spot Detection», που ελέγχει τη «νεκρή γωνία» και συνοδεύεται από το σύστημα υποβοήθησης «εξόδου από τη θέση στάθμευσης» και η αυτόματη λειτουργία της «εισόδου και εξόδου από θέση στάθμευσης» «Park Assist». Τέλος, το άνοιγμα των θυρών και η εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα μπορούν να γίνονται πλέον αυτόματα με το σύστημα «Keyless Access».
Στην ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με τους 75 ίππους και φτάνει έως τον νέο 1.5 TSI Evo με τους 150 ίππους και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200 ίππων. Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80 ίππων και 95 ίππων. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR.
Για πρώτη φορά, η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 ίππων.
Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2017.