Οι πωλήσεις ενός αυτοκινήτου μπορούν να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο.
Τρανό παράδειγμα αποτελεί το Zica της Tata Motors.
Ο λόγος;
Το Zica λανσαρίστηκε σε μία περίοδο όπου κάνει θραύση παγκοσμίως ο ιός Ζίκα. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, η Tata Motors προς το παρόν δεν σκέφτεται να προχωρήσει σε re-branding και το νέο της μοντέλο θα διατηρήσει το όνομα που προκύπτει από τα πρώτα γράμματα των λέξεων «zippy» και «car».