Σήμερα, το TikTok ανακοινώνει ότι έχει επιλεγεί από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση ως ο Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας για τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Από σήμερα μέχρι τον Μεγάλο Τελικό του 67ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision – του μεγαλύτερου μουσικού γεγονότος της Ευρώπης μεσολαβούν 50 ημέρες. Κάθε χρόνο, η κοινότητα του TikTok αγκαλιάζει αυτήν την εμβληματική γιορτή της μουσικής και του πολιτισμού δημιουργώντας trends για τη Eurovision που απογειώνονται παγκοσμίως, εμπνευσμένα από τους καλλιτέχνες και τα τραγούδια που αγαπούν. Με πάνω από 7,8 δισεκατομμύρια προβολές του χάσταγκ #Eurovision ήδη, ο διαγωνισμός για το 2023 θα είναι μεγαλύτερος από ποτέ.
Φέτος, η Eurovision θα πραγματοποιηθεί στο Λίβερπουλ για λογαριασμό της Ουκρανίας, η οποία κέρδισε τον Διαγωνισμό χάρη στην Kalush Orchestra το 2022. Η Ουκρανία θα γιορτάζεται και θα εκπροσωπείται σε όλο τον Διαγωνισμό.
Ως Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας, το TikTok θα γίνει και πάλι ο προορισμός για όλα όσα αφορούν στη Eurovision. Από ειδικά δημιουργημένες ζωντανές ροές και αποκλειστικές παραστάσεις στην εφαρμογή, μέχρι μουσικές λίστες και παρασκήνια, το TikTok θα φέρει την κοινότητα στην καρδιά αυτού που κάνει τη Eurovision το πιο δημοφιλές, αγαπητό και διάσημο μουσικό γεγονός στον κόσμο.
Η Ελλάδα φέτος στέλνει στην Eurovision τον 16χρονο Βίκτωρα Βερνίκο Γιούργκενσεν ή Victor Vernicos, ο οποίος θα είναι ο νεότερος εκπρόσωπος που έχει στείλει ποτέ η χώρα μας στον διαγωνισμό. Το τραγούδι με το οποίο κατεβαίνει είναι το «What They Say» σε δική του σύνθεση. Ο νεαρός Βίκτωρας ασχολείται με τη μουσική από την ηλικία των τεσσάρων ετών μαθαίνοντας πιάνο, συνέχισε με φωνητική και κιθάρα, ενώ λίγο αργότερα άρχισε να γράφει τα δικά του τραγούδια. Σήμερα, επιμελείται και την παραγωγή της μουσικής του και παρακολουθεί μαθήματα Μουσικής Τεχνολογίας.
Καθίστε στην πρώτη σειρά με το TikTok
Οι φαν της Eurovision μπορούν να συμμετάσχουν μέσω του TikTok χρησιμοποιώντας το #Eurovision2023 και αναζητώντας τα highlights της Eurovision, καθώς η κοινότητα του TikTok και οι θαυμαστές της Eurovision σε όλο τον κόσμο επιδεικνύουν τη δημιουργικότητά τους και γιορτάζουν τον μεγαλύτερο και πιο αγαπημένο διαγωνισμού τραγουδιού στον κόσμο.
Ο επίσημος λογαριασμός @Eurovision θα μοιράζεται αποκλειστικό περιεχόμενο από τα παρασκήνια και αποκλειστικά από τους καλλιτέχνες. Οι θαυμαστές μπορούν επίσης να ακολουθήσουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες της Eurovision, όπως ο Reiley και ο Marco Mengoni , καθώς και δημιουργούς στο TikTok που θα μοιράζονται στιγμές από τη καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο Λίβερπουλ.
Η κοινότητα του TikTok θα μπορεί να παρακολουθεί ζωντανές ροές και των δύο ημιτελικών την Τρίτη 9 Μαΐου και την Πέμπτη 11 Μαΐου και τον Μεγάλο Τελικό το Σάββατο 13 Μαΐου μέσω του καναλιού @Eurovision.
Το TikTok έρχεται στο Λίβερπουλ
Το TikTok συνεργάζεται με το Visit Liverpool και οι φαν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ως τον επίσημο οδηγό τους για την πόλη. Οι δημιουργοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα “TikTok places” εντός της εφαρμογής για να ανακαλύψουν μερικά από τα καλύτερα τοπικά σημεία που προτείνει η κοινότητα του TikTok, ενώ τις εβδομάδες που θα κυριαρχήσει ο διαγωνισμός στην πόλη, το TikTok θα υποστηρίζει καλλιτέχνες δρόμου σε όλο το Λίβερπουλ, δείχνοντας από πού ξεκινούν οι αστέρες – με ντόπιους καλλιτέχνες να παίζουν μαζί για θαυμαστές που επισκέπτονται από όλο τον κόσμο.
Εκεί που ξεκινούν τα αστέρια
Η Eurovision είναι μια ιδιαίτερη διοργάνωση στις καρδιές της κοινότητας του TikTok. Από εκεί ξεκινούν τα αστέρια, όπως ο σούπερ σταρ του TikTok Σαμ Ράιντερ ο οποίος εκπροσώπησε το Ηνωμένο Βασίλειο πέρυσι και ήρθε δεύτερος μετά την Ουκρανία με το « SPACE MAN».
Ο περσινός διαγωνισμός ήταν ένα μαγικό γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα 3 δισεκατομμύρια προβολές για το επίσημο hashtag #Eurovision2022 και πάνω από 5,8 εκατομμύρια θεατές συντονισμένους στις τρεις LIVE ροές, που μεταδόθηκαν από τον λογαριασμό TikTok της Eurovision τους δύο ημιτελικούς και τον Μεγάλο Τελικό. Ο Μεγάλος Τελικός το Σάββατο 14 Μαΐου είχε 3,3 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές και συγκέντρωσε περισσότερα από 250 χιλιάδες σχόλια από όσους συντονίστηκαν.
Ο Rich Waterworth, General Manager Operations Europe, TikTok είπε: «Η ψυχαγωγία βρίσκεται στην καρδιά του TikTok και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε για άλλη μια φορά με τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision για να φέρουμε τη μαγεία της μεγαλύτερης εκδήλωσης ζωντανής μουσικής στον κόσμο στην κοινότητά μας. Έχουμε δει θρύλους της Eurovision να ξεκινούν το ταξίδι τους από το TikTok, όπως ο Σαμ Ράιντερ και τα τραγούδια της Eurovision να θριαμβεύουν στην πλατφόρμα πολύ πέρα από τον ίδιο τον διαγωνισμό, όπως το ZITTI E BUONI των Måneskin. Ανυπομονούμε να δούμε τι επιφυλάσσει η Eurovision 2023».
Ο Martin Österdahl, Executive Supervisor του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision δήλωσε: «Εκατομμύρια νέοι θαυμαστές του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision ανακάλυψαν τη διοργάνωση μέσω του TikTok πέρυσι και γνωρίζουμε ότι εκατομμύρια άλλοι θα ενθουσιαστούν από τη φετινή ειδική εκδήλωση στο Λίβερπουλ. Τόσο ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision όσο και το TikTok παρέχουν μια διεθνή πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέας νέας μουσικής και καλλιτεχνών και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε για τη δημιουργία περισσότερων τεράστιων επιτυχιών το 2023».