Αλλαγών συνέχεια από τον Έλον Μασκ για το κοινωνικό δίκτυο X, πρώην Twitter. Όπως αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ έκανε το X Pro – το οποίο ήταν προηγουμένως γνωστό ως TweetDeck – προϊόν μόνο για συνδρομητές.
Αρκετοί χρήστες ανέφεραν στην πλατφόρμα ότι ενώ προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο TweetDeck εμφανίστηκε ένα αναδυόμενο παράθυρο που τους ζητούσε να αγοράσουν μια συνδρομή Blue.
welp tweetdeck finally went bye-bye for me and this popped up and lmao no. pic.twitter.com/z2sWXz18nx
— russ bengtson (@russbengtson) August 15, 2023
X has finally killed free access to tweetdeck
It’s now officially a Premium subscriber-only tool
a sales page for X Premium now pops up when trying to lead Tweetdeck.
bad news for social media managers, journalists, and power users
— Matt Navarra (@MattNavarra) August 15, 2023
Το X «σκότωσε» τελικά την ελεύθερη πρόσβαση στο tweetdeck, αναφέρει μεταξύ άλλων σε σχετική ανάρτηση ο Ματ Ναβάρα, ένας από τους πιο γνωστούς συμβούλους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ευρώπη.
Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς στις 3 Ιουλίου η εταιρεία δήλωσε ότι εντός 30 ημερών το TweetDeck θα είναι προσβάσιμο μόνο σε επαληθευμένους χρήστες. Όπως πολλά από τα χρονοδιαγράμματα που υποσχέθηκε ο Μασκ, το κοινωνικό δίκτυο καθυστέρησε να εφαρμόσει τον νέο κανόνα κατά μερικές ημέρες.
Πολλές εφημερίδες, μεμονωμένοι δημοσιογράφοι, ερευνητές και σύμβουλοι κοινωνικών δικτύων χρησιμοποιούσαν το TweetDeck – το οποίο εξαγοράστηκε από το Twitter σε μια συμφωνία 40 εκατομμυρίων δολαρίων το 2011 – για να παρακολουθούν πολλαπλές λίστες και τάσεις στο Twitter/X. Τώρα θα πρέπει να πληρώσουν για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το εργαλείο.
Πηγή: techcrunch.com