Η νέα εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ έχει όνομα «βαρύ σαν ιστορία». Τελικά σε αυτή τη χώρα, το όνομα μετράει. Είναι αυτό που λέμε στην επικοινωνία «για να μιλήσει ο κόσμος για το brand, πρέπει πρώτα να μιλήσει το brand στον κόσμο».
Η κ. Γεννηματά έχει ένα brand name που μιλάει στον κόσμο. Όπως είχαν μιλήσει και τα αντίστοιχα brands του Κώστα Καραμανλή και του Γιώργου Παπανδρέου. Όταν μίλησαν βέβαια οι ίδιοι, αποδείχθηκε πως ενίοτε το μήλο πέφτει μακριά από τη μηλιά! Οι πολίτες ένιωσαν τόση απογοήτευση και διάψευση όσο και η Τασούλα στη γνωστή διαφήμιση. Tragic!
Η πρόκληση τώρα για την κ. Γεννηματά είναι πολύ μεγάλη. Διότι ουσιαστικά για πρώτη φορά θα επιχειρήσει να μιλήσει στον κόσμο. Μέχρι σήμερα έχαιρε της εκτίμησης και της αναγνωρισιμότητας που της εξασφάλιζε το πατρικό brand. Πέρασε από πολλά Υπουργεία αλλά κανένας δεν θυμάται να έκανε απολύτως τίποτα. Άλλωστε δεν είχε και τόσο μεγάλη σημασία. Διατηρούσε καλές σχέσεις με τα media κι αυτό της εξασφάλιζε μια προστατευτική ασυλία, ώστε στην κοινή γνώμη να φτάνει μόνο το χαμόγελό της και προσωπικά θέματα που προκαλούσαν αισθήματα συμπάθειας.
Τώρα είναι αλλιώς. Μένει να αποδειχθεί αν θα αποτελέσει την εξαίρεση ανάμεσα στα «βαριά ονόματα» που απέδειξαν πολύ γρήγορα «την αβάσταχτη ελαφρότητά τους». Έχει όμως κι ένα πλεονέκτημα η κ. Γεννηματά. Τα κόμματα σε αυτόν τον τόπο ζουν στον κόσμο τους. Επειδή ξέρουν να κάνουν μόνον εκλογές και τίποτε άλλο, πάνε για εκλογές την ώρα που η χώρα καταστρέφεται. Οπότε σε μια τέτοιου τύπου αντιπαράθεση με γενικόλογα ευχολόγια και αφορισμούς η κ. Γεννηματά μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως ικανή. Της ήταν πάντα πιο εύκολο να μιλάει για την εξουσία παρά για την ουσία. Από την άλλη, το χειρότερο που θα μπορούσε να της συμβεί είναι να μην πάμε σε εκλογές σε ένα μήνα, αλλά σε ένα χρόνο!