«Η Διοίκηση της Attica Group, συγκλονισμένη από το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα στο λιμένα Πειραιά, δηλώνει ότι συνεργάζεται με κάθε αρμόδια Αρχή για την πλήρη διαλεύκανση του συμβάντος». Mε μια λιτή ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του επιβατικού πλοίου Blue Horizon τοποθετήθηκε για την τραγωδία με τον θανάσιμο τραυματισμό ενός αργοποτημένου επιβάτη.
Μέσα σε τρεις σειρές η Attica Group δήλωσε ότι συνεργάζεται με το λιμενικό και τις εισαγγελικές αρχές για τη διαλεύκανση των αιτιών που οδήγησαν στον θάνατο του 36χρονου από τον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου. Να σημειωθεί ότι η ναυτιλιακή εταιρεία άλλαξε το πλήρωμα και το πλοίο αναχώρησε για την Κρήτη πέντε λεπτά πριν απο τις 4 τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Κατηγορία για ανθρωποκτονία από κοινού
Στον εισαγγελέα παρουσιάζονται σήμερα ο καπετάνιος και τρία μέλη του πληρώματος, του επιβατικού πλοίου «Blue Horizon» με την κατηγορία για ανθρωποκτονία απο κοινού, για τον τραγικό θάνατο του 36χρονου το βράδυ της Τρίτης (5/9) κατά την προσπάθειά του να επιβιβαστεί στο πλοίο που ήταν έτοιμο να αποπλεύσει για το Ηράκλειο. Να σημειωθεί ότι καπετάνιος αναγκάστηκε να επιστρέψει τον Πειραιά κατόπιν εντολής που έλαβε από το Λιμεναρχείο μετά από καταγγελία που έκαναν επιβάτες του πλοίου που είδαν να μέλη του πληρώματος να σπρώχνουν τον 36χρονο στη θάλασσα.
Πηγή: ertnews.gr