Ο Ατζούν είδε στο πρόσωπο του Ντάφυ τον νέο λαϊκό ήρωα και το είδωλο των 90s τον δικαιώνει για την επιλογή του.
Αλήθεια ποια είναι η συνταγή, η «χημική ένωση», που έχει ανακαλύψει ο Ατζούν Ιλίτζαλι και προκαλεί εθισμό στο τηλεοπτικό κοινό; Τι μαγειρεύει στο εργαστήριό του ο Τούρκος παραγωγός, μας το προσφέρει στο πιάτο και μας κακομαθαίνει; Το αγαπημένο παιδί του ιδρυτή και προέδρου της «Acun Media», το Survivor, είναι κάθε χρόνο το πολυτιμότερο reality της ελληνικής τηλεόρασης. Διάσημοι και Μαχητές, Κόκκινοι και Μπλε, λαϊκοί ήρωες, αντιπαθητικοί χαρακτήρες, όλα μπαίνουν σ’ ένα mixer και το αποτέλεσμα είναι σαγηνευτικό. Η ίντριγκα μπορεί να είναι το πιο βασικό συστατικό για τη δημιουργία ενός reality show, αλλά ακόμη και στην ίντριγκα χρειάζεται τέχνη. Ο Ατζούν φτιάχνει τη μαγιά στην αρχή του παιχνιδιού και με καθοριστικές προσθήκες καταφέρνει να απογειώνει το προϊόν του. Σαγηνεύει το κοινό και του «κλέβει» τις επιθυμίες. Σαν ένας Αρσέν Λουπέν του ελληνικού τηλεοπτικού σκηνικού.
Η αρχή έγινε το 2017. Τότε που ο Ντάνος τα έβαλε με όλους και με όλα, ανακηρύχθηκε σε λαϊκός ήρωας, κατάφερε να μας κάνει να παρατήσουμε τα ποτά και να μείνουμε τα βράδια στο σπίτι μας με τη θέλησή μας. Αυτό που προσπαθεί με σκληρό τρόπο η πανδημία, το χαρίσαμε σε πρωταγωνιστές που πάλευαν για την τροφή τους, έσπαγαν καρύδες και απολάμβαναν ντανοπιτάκια. Κι αν πρωταγωνιστές σαν τον Γιώργο Αγγελόπουλο βγαίνουν μία φορά στα 100 χρόνια στα realities, ο Ατζούν δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να δημιουργήσει τους δικούς τους ήρωες. Ως ένας head coach που φτιάχνει το ρόστερ από το μηδέν, φτιάχνει το παζλ και δίνει την μπαγκέτα σε αυτόν που θεωρεί ικανό να οδηγήσει το άρμα στην κορυφή της τηλεθέασης.
Και φέτος το βρήκε σ’ έναν τύπο που είναι κόντρα ρόλος σε σχέση με τον Ντάνο. Ο λόγος για τον Τριαντάφυλλο. Ο «Ντάνος της Ρόδου» είναι η αφορμή για να ξεκινήσεις το Survivor και να κολλήσεις με αυτό. Όπως ακριβώς τα τραγούδια του ήταν το πυροτέχνημα στα θεματικά 90s party στο «Πλυντήριο» στην προ Covid εποχή, έτσι και σήμερα το είδωλο των 90s είναι η ένοχη απόλαυση του τηλεοπτικού κοινού στα χρόνια της πανδημίας. Ο Τριαντάφυλλος Χατζηνικολάου (όπως είναι το ονοματεπώνυμό του) μπορεί να μην σπάει τα ρολόγια στις παραλίες, αλλά καταφέρνει να σπάει τα νεύρα των συμπαικτών του.
Τον κατηγορούν για τα πάντα, τον έχουν στο περιθώριο, τον χλευάζουν, θεωρούν πως τους εξαπατά, έχουν δημιουργήσει τη δική τους συμμαχία, τον βγάζουν στον τάκο και στο τέλος κερδίζει πάντα εκείνος. Γιατί η μάχη για την παραμονή στο Survivor είναι ένα άθλημα που παίζουν 3 άτομα και στο τέλος κερδίζει πάντα ο Ντάφυ. Παρότι τα στατιστικά επιβεβαιώνουν πως είναι ο χειρότερος παίκτης του Survivor 4, ο κόσμος τον κρατάει στο παιχνίδι.
Ο Τριαντάφυλλος γνωρίζει το παιχνίδι των media. Είναι εξοικειωμένος με το γυαλί και γνωρίζει πως να παίξει με τα νεύρα των αντιπάλων του και με τα συναισθήματα του τηλεθεατή. Το πέρασμά του από τη showbiz και τις κάμερες τον έχει βοηθήσει ώστε να σαγηνεύσει τον κόσμο. Η εμπειρία του από τη νύχτα, του προσφέρει το πλεονέκτημα να ψυχολογήσει τον αντίπαλο και να χτυπήσει στο ψαχνό. Ο Ντάφυ έχει μετατραπεί σ’ έναν Ντάνο, σ’ έναν λαϊκό ήρωα που δεν έχει ανάγκη να αγωνιστεί ώστε να κερδίσει τη συμπάθεια του τηλεθεατή. Μας σερβίρει αυτό που έχουμε πραγματικά ανάγκη.
Το χαμόγελο, το γέλιο, την νίκη του αουτσάιντερ κόντρα στα κλισεδιάρικα φαβορί. Είτε τον αγαπάς, είτε τον μισείς, η αλήθεια είναι πως τον βλέπεις φανατικά. Αποτελεί τον απόλυτο superstar του φετινού κύκλου του Survivor, δεν τον χορταίνεις ποτέ και θέλει μία κάμερα πάνω του. Το show έχει στηριχθεί στις πλάτες του και χωρίς εκείνον χάνει το αλατοπίπερό του. Όσο αδύναμος δείχνει στην πίστα του αγωνίσματος, τόσο ανίκητος δείχνει στην ψηφοφορία. Και αλίμονο σε εκείνους που θα βρεθούν στον τάκο απέναντί του. Ας ετοιμάζουν το check-in για επιστροφή στο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Πηγή: Playboy.gr – Άγγελος Κωνσταντούλιας