Αναστέλλει το Twitter τη διάθεση της υπηρεσίας εγγραφής στην υπηρεσία Twitter Blue, μετά την «έκρηξη» πλαστών λογαριασμών με χρήστες που παριστάνουν άλλους.
Συγκεκριμένα, όπως σημειώνει η Ζόε Σίφερ του Platformer, κάνοντας λόγο για εσωτερικό έγγραφο, η εταιρεία «πρέπει να αντιμετωπίσει ζητήματα πλαστοπροσωπείας».
«Το Twitter ανέστειλε τη διάθεση του Twitter Blue και προσπαθεί ενεργά να αποτρέψει τον κόσμο από τις εγγραφές ‘ώστε να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση ζητημάταων πλαστοπροσωπείας’» σημειώνει η Σίφερ μέσω Twitter.
Όπως προσθέτει σχετικά, βάσει του ίδιου εσωτερικού σημειώματος, οι υπάρχοντες συνδρομητές που έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες του Twitter Blue, τη στιγμή που η εταιρεία απενεργοποίησε ήδη τη δυνατότητα αγοράς της υπηρεσίας στο iOS.
Το Twitter Blue
Το Twitter εγκαινίασε την ανανεωμένη έκδοση του Twitter Blue αυτήν την εβδομάδα, δίνοντας την ευχέρεια στον οποιονδήποτε προτίθετο να πληρώσει 8 δολάρια, να λάβει το μπλε τικ και «επαληθευμένο» λογαριασμό.
Όμως, πολλοί διάσημοι θέλοντας να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην απόφαση αυτή, άλλαξαν το όνομα του λογαριασμού τους σε Ίλον Μασκ ή κάτι άλλο.
Πάντως, όπως επιβεβαιώνουν κάποιοι χρήστες, το Twitter Blue δεν ήταν σήμερα διαθέσιμο στο iOS app.
Οι χρήστες που είχαν ακόμη τη δυνατότητα εγγραφής, έλαβαν μήνυμα που ενημέρωνε:
«Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Το Twitter Blue θα είναι διαθέσιμο στη χώρα σας στο μέλλον. Παρακαλώ, ελέγξτε αργότερα».
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει προαναγγείλει «σύντομα» και άλλες αλλαγές, μεταξύ αυτών περικοπές των διαφημίσεων κατά το ήμισυ, τη δυνατότητα ανάρτησης μεγαλύτερων βίντεο και κατάταξης προτεραιότητας για περιεχόμενο που ποστάρεται στην πλατφόρμα.
Ο Μασκ εμφανίζεται αποφασισμένος να κάνει τις αλλαγές εκείνες που θα του μειώσουν δραστικά το κόστος της πλατφόρμας, μετά την εξαγορά του μέσου στις 27 Οκτωβρίου.
Όμως, οι βιαστικές αποφάσεις και οι προκλήσεις του Μασκ στο Twitter αποτελούν πηγή καθημερινής αντιπαράθεσης εδώ και δύο εβδομάδες, προκαλώντας ανησυχία σε αρχές, διαφημιστές, χρήστες και μειονοτικές ομάδες.
Πολλοί διαφημιστές ανέστειλαν τα κονδύλια τους για το πολύ επιδραστικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, του οποίου το οικονομικό μοντέλο εξαρτάται κατά 90% από τη διαφήμιση.