Την απαγκίστρωση του ταξιδιώτη από τα πρακτορεία -κολοσσούς των ταξιδίων και την αύξηση των μεμονωμένων ταξιδιωτών ή μικρών ομάδων ταξιδιωτών υπόσχεται η νεοφυής επιχείρηση Upiria, μέσω της οποίας οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων μπορούν να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους και να στήνουν σχέσεις συνεργασίες με άλλες εταιρείες του κλάδου.
Μεταφέροντας το όραμα της Upiria στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Παύλος Βασιλειάδης CEO and συνιδρυτής, επεσήμανε ότι η Upiria είναι μια τουριστική κοινότητα που φιλοδοξεί να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα μια ορθάνοιχτη μεγάλη πελατεία επιχειρηματικών, τουριστικών και καταναλωτικών αλληλοεπιδράσεων και συναλλαγών όπου πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και ξεναγοί συνεργάζονται μεταξύ τους, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Αλληλεπιδράσεις από τις οποίες όλοι κερδίζουν, αναφέρει ο κ. Βασιλειάδης και τονίζει σε ποιους απευθύνεται:
“Σε όλους, όσοι αγαπούν τα ταξίδια. Αγαπούν την ομορφιά του κόσμου, που θέλουν να γνωρίσουν ανθρώπους, λαούς, ήθη, έθιμα,φαγητό , διασκέδαση και αναψυχή, να ζήσουν την αλλαγή ,το διαφορετικό, να απολαύσουν την στιγμή. Και σε όλους αυτούς που φροντίζουν γι αυτό , που επιχειρούν γι αυτό , που δουλεύουν για να φτιάξουν καλύτερη την ώρα, την μέρα των ταξιδιωτών που αμείβονται γι αυτό. Σε όσους ζουν με και από τον τουρισμό” .
Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε και κανένα …χωροταξικό περιορισμό, συμπληρώνει ο κ. Βασιλειάδης. Ένας επαγγελματίας του τουρισμού από οποιαδήποτε μέρος της Ελλάδας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην πλατφόρμα και να συνεργαστεί με το ψηφιακό οικοσύστημα της Upiria και με άλλους παρόχους.
Εστιάζοντας στην καινοτομία της Upiria στον τουρισμό, ο κ. Βασιλειάδης σημειώνει ότι η πλατφόρμα έχει ως επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και ως στόχο να μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των εραστών των ταξιδιών. “Αν πρέπει να την αποδώσουμε με λίγες λέξεις θα λέγαμε ο συνδυασμός digital marketplace και πλατφόρμας CRM- Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων”, όπως τονίζει.
Την ίδια στιγμή, μεγάλα είναι τα περιθώρια του κλάδου αναφορικά με την διείσδυση της ψηφιακής τεχνολογίας στις επιχειρήσεις. Όπως λέει ο κ. Βασιλειάδης η ψηφιακή… μεταρρύθμιση στον τουρισμό ξεκίνησε περίπου το 2010 αλλά ο κλάδος δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες ειδικότερα στο κομμάτι των τουριστικών δραστηριοτήτων.
Οι πάροχοι συνεχίζουν να δυσκολεύονται με την διαχείριση των πελατών, την προώθηση τουριστικών πακέτων ή και την εύρεση συνεργατών. Η Upiria επιχειρεί πάνω σ’ αυτό καθώς είναι φανερό ότι οι επαγγελματίες του κλάδου χρειάζονται μία εργαλειοθήκη που θα τους δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, όπως λέει. Από την άλλη πλευρά, οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί και θεωρούν δεδομένο ότι η πάροχοι θα προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες κάτι που ενισχύει την ανάγκη των παρόχων να αξιοποιήσουν την εφαρμογή της Upiria.
Στο ερώτημα πώς ωφελείται ένας επαγγελματίας του τουρισμού που εισέρχεται στον κόσμο της Upiria, επισημάνθηκε ότι οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων έχουν την δυνατότητα να προωθούν τα προϊόντα τους να συνομιλούν “mobile chat” με πιθανούς πελάτες να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό επικοινωνίας τους να πραγματοποιούν καμπάνιες marketing και να λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες από την αγορά.
Οι επαγγελματίες τουρισμού κάνουν εγγραφή στην εφαρμογή και μπορούν να προωθούν τα προϊόντα τους και να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους. Μόλις προστεθούν, τα πακέτα τους είναι άμεσα διαθέσιμα στην ψηφιακή αγορά (digital marketplace) απ’ όπου οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν κράτηση on line.
Η εφαρμογή αυτή τη στιγμή βοηθάει μικρομεσαία τουριστικά γραφεία και παρόχους δραστηριοτήτων. Πρώτον, να ψηφιοποιήσουν το τουριστικό τους προϊόν και δεύτερον να εγγραφούν (signing in) και εύκολα να συνδεθούν με άλλους μεταπωλητές και με άλλα τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία. “Φανταστείτε έναν κόσμο να κατεβαίνει στην ρεσεψιον και αντί να έχει τα φυλλάδια τα κλασικά αυτά που έχουμε δει όλοι μας, να έχει ένα QR Code κι από το δωματιο , αφού το σκανάρει, απευθείας (να) έχει όλο το τουριστικό πακέτο της περιοχής στο πιάτο”, σημειώνει ο κ. Βασιλειάδης.
Η Upiria ξεκίνησε τη δραστηριότητα της από την Κομοτηνή, που είναι σημείο αναφοράς των παιδικών χρόνων των ιδρυτών της, την Αλεξανδρούπολη, την Δράμα, την Θεσσαλονίκη, την Κατερίνη, το Βόλο και την Ήπειρο. Ήδη, όπως τονίστηκε, έχουν χτιστεί συνεργασίες που αφορούν τις ξεχωριστές γιορτές όπως είναι το ελληνικό Πάσχα και ο αθλητικός τουρισμός και η γαστρονομία. “Εστιάζουμε στα μεγάλα event πχ τους μαραθώνιους και στις προετοιμασίες ποδοσφαιρικών ομάδων στην περιφέρεια, αγώνες στίβου και κολύμβησης σε χώρους που προσφέρονται για αγωνιστικές επιδόσεις, συνδυασμένες με δόσεις αναψυχής και τουρισμού”, τονίζει τέλος ο κ. Βασιλειάδης.
Λίγα λόγια για τους ιδρυτές της Upiria: Ο Παυλος Βασιλειάδης αποφοίτησε από το τμήμα Οικονομικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Manchester Metropolitan University, κατακτώντας την πρώτη θέση στο μεταπτυχιακό Μsc in Project Management. Ως σύμβουλος επιχειρήσεων στο Λονδίνο έχει συνεργαστεί με κορυφαίες διεθνείς εταιρείες στον κλάδο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.Ο Παύλος Πασχαλίδης, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Μsc in Software Engineering for Internet Mobile Applications και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Σερρών του τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Εργάστηκε χρόνια ως μηχανικός λογισμικού αναπτυσσοντας έργα διαχείρισης για εταιρείες και οργανισμούς στην διεθνή και εγχώρια αγορά.
ΑΠΕ-ΜΠΕ