Στις ΗΠΑ η επόμενη μέρα από το “Τhanksgiving” είναι μία από τις πιο παρανοϊκές και ιδιόρρυθμες ημέρες του έτους. Η «Μαύρη Παρασκευή», όπως ονομάζεται στην άλλη άκρη του Ατλαντικού είναι μία ημιαργία αφιερωμένη στα ψώνια, όπου επικρατεί κυριολεκτικά φρενίτιδα υπερκαταναλωτισμού από πληθώρα Αμερικανών. Έξω από τα καταστήματα σχηματίζονται, από τις πρώτες πρωϊνές ώρες, ουρές δεκάδων μέτρων με καταναλωτές έτοιμους να χτυπήσουν τις προσφορές της ειδικής εκείνης ημέρας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα που έφερε στο φως το ειδησεογραφικό δίκτυο ΒΒC, την Μαύρη Παρασκευή για το 2014 ξοδεύτηκαν πάνω από 3,5 δισ. δολάρια σε αγορές σε πολυκαταστήματα αλλά και μέσω διαδικτύου, με την αύξηση στο τελευταίο να αγγίζει – μόνο για τη συγκεκριμένη ημέρα- το 307%. Παράλληλα, η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου των ΗΠΑ προβλέπει πως οι πωλήσεις σε διάστημα ενός μήνα (Νοέμβριος-Δεκέμβριος) θα αυξηθούν κατά 4,1% σε σύγκριση με πέρισυ,-εξαιτίας της ειδικής αυτής ημέρας- όπου για τους ίδιους μήνες τα έσοδα άγγιξαν τα 616.9 δισ. δολάρια.
[Via]