Στρατηγική συμφωνία με τη Magna Food υπέγραψε η Vivartia για την ανάπτυξη αλυσίδας Goody’s στο Κόσσοβο. Προβλέπεται η λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα, ενώ το πρώτο αναμένεται να ανοίξει μέχρι το Μάιο.
Σε ακόμα μία νέα στρατηγική συμφωνία προχώρησε ο όμιλος Vivartia για την επέκταση του Κλάδου Εστίασης στην αγορά του Κοσσόβου.
Συγκεκριμένα, ο όμιλος Goody’s-Everest προχώρησε στην υπογραφή συμφώνου με την εταιρεία Magna Food SH.P.K. για την ανάπτυξη της αλυσίδας Goody’s στo Κόσσοβο. Η συμφωνία προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων Goody’s στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ το πρώτο κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το Μάιο 2014.
Η συγκεκριμένη συμφωνία, με βάση ανακοίνωση της εταιρείας, έρχεται να ενδυναμώσει το σχέδιο εξωστρέφειας που υλοποιεί ο όμιλος εστίασης Goody’s-Everest και ήδη περιλαμβάνει συμφωνίες για την ανάπτυξη των σημάτων του σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κόσσοβο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Λιβύη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και τη λειτουργία περισσοτέρων από 20 καταστημάτων σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Κλάδου Εστίασης Θανάσης Παπανικολάου υπογράμμισε: «Η νέα αυτή συμφωνία για την παρουσία ελληνικών σημάτων στην αγορά του Κοσσόβου μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους και ενισχύει τη δυναμική παρουσία της Goody’s – Everest στο εξωτερικό. Η ελληνική επιχειρηματικότητα διαθέτει χωρίς καμία αμφιβολία τα εχέγγυα να ανταγωνιστεί με επιτυχία σε διεθνές επίπεδο».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Vivartia, Γιάννης Αρτινός, πρόσθεσε: «Ο όμιλος Vivartia πιστός στο πλάνο της επιχειρησιακής του στρατηγικής για ανάπτυξη αξιοποιεί διαρκώς ευκαιρίες τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Μέσα από ένα πρόγραμμα δυναμικής εξωστρέφειας, τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε αναπτύξει με ταχείς και έντονους ρυθμούς την παρουσία μας στο εξωτερικό, με εξαγωγές προϊόντων και υπηρεσιών και νέες παραγωγικές μονάδες. Η νέα αυτή συμφωνία προσθέτει άλλη μια χώρα παρουσίας για τα σήματα εστίασης του Ομίλου, ενώ μέσα από τα 10 νέα καταστήματα θα έχουμε την ευκαιρία να προσφέρουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε 2 εκατομμύρια νέους καταναλωτές».