Γράφει η Αλκυόνη Χριστοδουλάκη
Ξεφεύγοντας από την καθιερωμένη «επίθεσή» μας στις κρατικές ανικανότητες της χώρας μας, κι επειδή δε φταίει για ό, τι μας συμβαίνει το δημόσιο, ας ασχοληθούμε με την πολυτάραχη καθημερινότητά μας στη Wind! Αυτή την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που αισθάνεται περήφανη για τα προγράμματα της και τις προσφορές της και τη γενικότερη εξυπηρέτησή της. Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε όλοι εμείς οι απλοί θνητοί συνδρομητές το επίπεδο αλαζονείας, θα σας αναφέρω μονάχα πως, η απόκριση εργαζόμενου στη Wind, όταν έκανα νύξη για την αποχώρησή μου, ήταν «και να φύγετε από εμάς που θα πάτε»;
Δε θα σχολιάσω τα κόλπα της εταιρείας για τα οποία έχω πολλάκις διαβάσει παράπονα και καταγγελίες αγανακτισμένων συνδρομητών. Θα σταθώ σε δύο σημεία, πολύ απλά και σχεδόν ασήμαντα μάλλον για μια εταιρεία που παρουσίασε για το 2015 έσοδα 479 εκατ. ευρώ. Ίσως, θα έπρεπε να δοθεί βαρύτητα και σε αυτές τις λεπτομέρειες από τους ίδιους αντί να ανησυχούν για τις ζημίες και την υποχώρηση εσόδων κατά 3,7 το 2015.
Το ότι κάθε κίνηση γίνεται για το απόλυτο κέρδος είναι δεδομένο και γνωστό σε όλους μας. Είναι εντυπωσιακό όμως, πόση καθυστέρηση και αδιαφορία εισπράττει κανείς όταν επιθυμεί να επωφεληθεί μιας υπηρεσίας σαν συνδρομητής στην οποία δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα!
Ας το δούμε αναλυτικότερα. Ο συνδρομητής Χ, λαμβάνει ένα λογαριασμό υπέρογκο. Αφού κατάφερε να συνέλθει από τα τρία εγκεφαλικά, καλεί στην εξυπηρέτηση πελατών της εν λόγω εταιρείας για κάποια εξήγηση. Ενημερώνεται ότι το ποσό αυτό προέκυψε από κλήσεις σε 5ψήφιο αριθμό, που εντέλει αντιστοιχούσε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της ΔΕΗ –για την οποία έχουμε αναφερθεί σε παλαιότερο άρθρο-, και γεμάτος κατανόηση επιθυμεί να λάβει έναν αναλυτικό λογαριασμό της Wind ώστε να ελέγξει και ο ίδιος τις χρεώσεις αυτές.
Μοναδική του παρατήρηση ήταν ο λογαριασμός να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση, δεδομένου ότι θα βρισκόταν εκτός τόπου κατοικίας για κάμποσο χρονικό διάστημα. 15 μέρες αργότερα, «ορφανός» από λογαριασμό ο άτυχος συνδρομητής, καλεί ξανά και ενημερώνεται ότι ο λογαριασμός έχει ήδη σταλεί στην κατοικία του, αντιλαμβανόμενος πως η κοπέλα που τον είχε εξυπηρετήσει μάλλον είναι ερωτευμένη και ταξίδευε στα σύννεφα. Ξανακάνει, λοιπόν, όλη τη διαδικασία αιτήματος λογαριασμού στη νέα διεύθυνση.
Μετά από άλλες 15 μέρες, με άδεια χέρια, ξανακαλεί και βρίσκεται αντιμέτωπος με την ακόλουθη εξήγηση: «ξέρετε, βλέπω πως το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί, απλώς η καθυστέρηση σας οφείλεται στο ότι οι περισσότεροι έχουν πάρει άδεια αυτόν τον καιρό. Θα το λάβετε μέχρι το τέλος της εβδομάδας». Μάλιστα.
Ας μοιραστώ μαζί σας τις ταπεινές μου απορίες κύριοι της Wind. Γιατί όταν εκδίδεται ο κάθε νέος λογαριασμός μας φροντίζετε να είναι στην ώρα του στην πόρτα μας; Γιατί όταν καθυστερούμε την πληρωμή έχετε το θράσος να μας εκβιάζετε χωρίς έλεος με φραγή των κλήσεων μας; Άνθρωποι είμαστε όλοι εν κατακλείδι, αν εσείς μπορείτε να καθυστερείτε έναν ολόκληρο μήνα την αποστολή ενός απλού αναλυτικού επειδή κάνετε διακοπές, έτσι κι εμείς θα έπρεπε να σας εξοφλήσουμε επιστρέφοντας από την καλοκαιρινή μας εξόρμηση.
Η μόνη λογική-παράλογη εξήγηση είναι ότι το χαρτί εκτύπωσης ενός αναλυτικού σας ζημιώνει τόσο πολύ που είναι προτιμητέο να υποκρίνεστε πως δε σας ζητήθηκε ποτέ με την ελπίδα να ξεχαστεί.
Αυτό που επαυξάνει το μεγαλείο της εταιρείας είναι πως αυτή την αδιαφορία της χαρίζει απλόχερα σε συνδρομητή του οποίου το κινητό δεν έχει σήμα μέσα στο ίδιο του το σπίτι! Αντί να εστιάσουν στη «νεκρή περιοχή» όπως την ονομάζουν, στο απρόσιτο αυτό κέντρο της Αθήνας, σε θυμούνται μόνο τα όμορφα μεσημέρια που βρίσκεις μια ώρα να ξεκουραστείς, ώστε να σε ενημερώσουν για τις νέες μοναδικές προσφορές τους.
Σκεφτείτε το εξής: η Wind αναφέρει στα συμβόλαιά της ότι οι κεραίες της καλύπτουν το 95% της χώρας. Σε ένα σπίτι στο κέντρο της Αθήνας και σε ένα σπίτι στο κέντρο πόλης στην Κρήτη, ο ίδιος αριθμός δεν έχει σήμα. Ο δόλιος ο πελάτης Χ, όλα τα ποσοστά «νεκρών περιοχών» έλαχαν σε εκείνον…
Τα καλά και τα συμφέροντα, δηλαδή, και καλή λευτεριά!