Έσοδα υψηλότερα του αναμενόμενου ανακοίνωσε η Xiaomi για το δεύτερο τρίμηνο χρήσης, ενισχυμένη από την αρχική επιτυχία των πρώτων ηλεκτρικών οχημάτων της και την ανάκαμψη της παγκόσμιας αγοράς smartphone.
Για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν τον Ιούνιο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 32% στα 88,9 δισ. γιουάν (12,5 δισ. δολάρια), ενισχυμένα από τα έσοδα 6,2 δισ. γιουάν από το τμήμα EV, την ώρα που οι προβλέψεις των αναλυτών έκαναν λόγο για έσοδα 85,8 δισ. γουάν. Τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες, φτάνοντας τα 5,1 δισ. γουάν.
Ωστόσο, η επιχείρηση αυτοκινήτων της Xiaomi εξακολουθεί να λειτουργεί με ζημίες. Η μονάδα ανακοίνωσε προσαρμοσμένες ζημίες ύψους 1,8 δισ. γιουάν για το τρίμηνο, με περιθώριο μικτού κέρδους 15,4%.
Τα καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα μπορεί να τροφοδοτήσουν την ελπίδα των επενδυτών ότι η Xiaomi έχει βρει μια νέα πηγή εσόδων. Ο ιδρυτής Lei Jun έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισ. δολάρια στην αυτοκινητοβιομηχανία, βάζοντας ένα τολμηρό στοίχημα να επαναλάβει την επιτυχία που είχε στα smartphones. Η εταιρεία του λάνσαρε το πρώτο της EV τον Μάρτιο, σε έναν χώρο που είναι ήδη γεμάτος με πολύ μεγαλύτερους παίκτες όπως η Tesla και η BYD. Ο δισεκατομμυριούχος έχει δηλώσει ότι η εταιρεία στοχεύει να γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες σε 15 έως 20 χρόνια.
Οι μετοχές της Xiaomi έχουν αυξηθεί κατά περίπου 16% από τότε που ξεκίνησε να πωλεί ηλεκτρικά οχήματα, με την εταιρεία να αυξάνει τους στόχους παράδοσης για το μοντέλο SU7 σε 120.000 από 100.000. Ο πρόεδρος Lu Weibing δήλωσε μάλιστα πως οι αποστολές θα συνεχίσουν να επιταχύνονται τους επόμενους μήνες.
Αναφορικά με τον κλάδο των smartphones, η παγκόσμια αγορά στον συγκεκριμένο τομέα έχει δείξει σημάδια ανάκαμψης από τα τέλη του περασμένου έτους έπειτα από μια παρατεταμένη υποτονική περίοδο.
Οι αποστολές smartphones της Xiaomi αυξήθηκαν κατά 27,4% σε 42,3 εκατομμύρια μονάδες το δεύτερο τρίμηνο, βοηθώντας την εταιρεία να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 14,8% και τοποθετώντας την στην 3η θέση, σύμφωνα με την εταιρεία βιομηχανικών ερευνών IDC.
Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της Xiaomi για τις δραστηριότητές της στα smartphones, οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 16,5%, σύμφωνα με την IDC.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ήταν 6,18 δισ. γουάν, πάνω από τα 4,8 δισ. γουάν που εκτιμούσαν οι αναλυτές.