Τα Υamas Ice Teas, αποτελούν μια νέα ποιοτική πρόταση στην κατηγορία των ice teas, που ήρθε για να κάνει τη διαφορά στο παγωμένο τσάι όπως το ξέραμε μέχρι σήμερα.
O Δημήτρης Μητράκος είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Yamas η οποία, από το 2012, πρωτοπορεί με τα ελληνικά της προϊόντα στα ράφια μεγάλων καταστημάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μιλώντας στο BD τόνισε ότι με το Yamas Ice Tea η εταιρεία στοχεύει τo 2024 να εξάγει σε 20 χώρες.
Τα Yamas Ice Teas ήρθαν για να κάνουν την διαφορά, στο χώρο του παγωμένου τσαγιού, καθώς περιέχουν τις καλύτερες ποικιλίες τσαγιών στον κόσμο και φυσικούς χυμούς φρούτων, ενώ έχουν αντικαταστήσει τη ζάχαρη με το φυσικό μέλι, στοχεύοντας σε υψηλή ποιότητα και μοναδική γεύση. Έρχονται σε έξι υπέροχες γεύσεις: Λεμόνι, Ροδάκινο, Mango, Ρόδι, Blueberry και Χαμομήλι με Θυμάρι. Μία άλλη διαφορά είναι ότι πωλούνται σε γυάλινη συσκευασία κάτι που κρατά το προϊόν αναλλοίωτο.
«Η εταιρεία YAMAS τα τελευταία 3 χρόνια δημιούργησε τα Yamas ice tea με σκοπό να προσφέρει στον καταναλωτή μια premium εναλλακτική πρόταση στη κατηγορία του παγωμένου τσαγιού», τονίζει ο Δ. Μητράκος και συμπληρώνει: «Παρατηρήσαμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ήδη υπαρχόντων προϊόντων ήταν κυρίως σε πλαστική συσκευασία και υπήρχε κενό για ένα ποιοτικό ελληνικό Ice tea στην αγορά σε γυάλινη συσκευασία».
Αυτό που κάνει το προϊόν να ξεχωρίζει είναι ότι πρόκειται για ελληνικά προϊόντα με φυσικό εκχύλισμα τσαγιού, χυμών, κατάλληλα για vegetarian, Non-GMO (η ένδειξη Non-GMO σημαίνει ότι τα τρόφιμα παρασκευάζονται χωρίς συστατικά που προέρχονται από γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς), gluten free σε γυάλινες συσκευασίες των 360ml με την προσθήκη μελιού αντί για ζάχαρη. Και αυτήν την στιγμή κυκλοφορούν πέντε γεύσεις στην ελληνική αγορά και έρχονται να καλύψουν το κενό των Premium Ιced tea στον χώρο της Horeca.
Στρατηγική επιλογή της εταιρείας η εξωστρέφεια
Με ένα πολύ καλό προϊόν στη «φαρέτρα» της η ελληνική εταιρεία Yamas βγαίνει στο εξωτερικό με στόχο όπως θα πει ο Δημ. Μητράκος το 2024 να εξάγει σε 20 χώρες, με κυριότερες στην ευρωπαϊκή αγορά δοκιμάζοντας την τύχη των προϊόντων τους και εκτός των συνόρων της Ελλάδας. «Στόχος της εταιρείας είναι το 50% του τζίρου της να προέρχεται από το εξωτερικό», θα μας πει χαρακτηριστικά άλλωστε όπως θα συμπληρώσει «η εξωστρέφεια είναι στρατηγική επιλογή της εταιρείας μας από την πρώτη στιγμή που δημιουργήσαμε τα Yamas ice tea».
Ένα ελληνικό προϊόν όμως τι εφόδια χρειάζεται και πόσο κόπο για να βγει στο εξωτερικό, προκειμένου να ανταγωνιστεί ξένα προϊόντα και να επιλεχθεί από τους καταναλωτές;
Όπως τόνισε ο ιδρυτής της Yamas, «το κόστος μεταφοράς είναι η κυριότερη δυσκολία καθώς τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί κατακόρυφα και δεν μας ευνοεί. Επίσης οι εξαγωγές απαιτούν να έχεις αρκετά πιστοποιητικά ασφάλειας τροφίμων, καθώς επίσης όπως και οι διαδικασίες εγγραφής των προϊόντων χρειάζεται εμπειρία και γνώση».
Ωστόσο, η Yamas φέτος το καλοκαίρι κάνει ένα ακόμα βήμα μπροστά καλύπτοντας ένα ακόμα κομμάτι της αγοράς. Παρουσιάζει στην ελληνική αγορά τα Yamas Light Slim Can 330ml σε 4 γεύσεις με λίγες θερμίδες και θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη τους με τον αποκλειστικό τους διανομέα για την Ελλάδα WS KAROULIAS.
ΠΗΓΗ: businessdaily.gr