Γράφει η Βάσια Μανέτα
Η Google εντάχθηκε στον “τηλεοπτικό πόλεμο” με την δημιουργία του συνδρομητικού καναλιού Youtube TV, όπου με 35$ το μήνα προσφέρονται έξι λογαριασμοί και η πρόσβαση για live τηλεόραση σε περισσότερους από 40 πάροχους, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων δικτύων εκπομπής, ESPN, περιφερειακά δίκτυα αθλητισμού και δεκάδες δημοφιλή καλωδιακά δίκτυα και όλα αυτά μέσα από το κινητό, το tablet, το computer και οτιδήποτε έχει Chromecast.
Η διευθύνων σύμβουλος του YouTube, Susan Wojcicki, θεωρεί την εξέλιξη της τηλεόρασης ως μια προσπάθεια να “δώσει στη νεότερη γενιά το περιεχόμενο που αγαπούν με την ευελιξία που προσδοκούν.”
Τα λεγόμενα “skinny bundles” περιλαμβάνουν μόνο τα κανάλια που πραγματικά θέλετε, σε μια τιμή που είναι φθηνότερη από τις παραδοσιακές καλωδιακές συνδρομές, ενώ μπορείτε να παρακολουθήσετε ό,τι θέλετε, όταν θέλετε, με τη συσκευή που θέλετε. Το YouTube TV ενώνει ένα αυξανόμενο κύμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των Sling, τηλεόραση Dish, του Sony PlayStation Vue, και το DirectTV Νow, ενώ αναμένεται σύντομα προσφορά από την Hulu.
Επίσης, αναφέρεται ότι η ομάδα του Youtube εργάζεται πάνω σε αυτό 2 χρόνια και σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει πιθανότητα στο πακέτο να περιλαμβάνονται και μεγάλα δίκτυα όπως το CBS το ABC, το NBC και το Fox, ενώ οι συνδρομητές θα μπορούν να προσθέτουν περιεχόμενο, όπως “Showtime” ή “ποδόσφαιρο” ως επιπρόσθετη συνδρομή με το ενδεχόμενο όμως κάποιο περιεχόμενο να έχει περιορισμούς.
Τέλος, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει πότε θα κυκλοφορήσει η υπηρεσία, αλλά αναφέρει ότι ίσως λανσαριστεί στις ΗΠΑ στις «επόμενες εβδομάδες ή μήνες.”