Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Χαλανδρίου εγκαλεί με ανακοίνωσή του τον Δήμαρχο, Σίμο Ρούσσο, για ανάρμοστη συμπεριφορά και στοχοποίηση υπαλλήλων.
Σύμφωνα με τον σύλλογο, ο Σίμος Ρούσσος εκφράστηκε με τρόπο προσβλητικό σε βάρος υπάλληλων του Λογιστηρίου του Δήμου. Με άλλα λόγια, οι υπάλληλοι καταγγέλουν τον δήμαρχο ως “νταή” που παρεμβαίνει με τρόπο ανάρμοστο και «δημιουργεί κλίμα φόβου» στο προσωπικό.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Χαλανδρίου:
“Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Χαλανδρίου εκφράζει την αντίθεσή του σε συμπεριφορές και γεγονότα που έχουν παρατηρηθεί κατά καιρούς, δημιουργώντας προβλήματα στην καθημερινότητα των εργαζομένων και στη σχέση τους με την Αιρετή Διοίκηση του Δήμου, με πρόσφατο γεγονός την παρουσία του Δημάρχου και την ανάρμοστη συμπεριφορά του στους υπαλλήλους του Τμήματος Λογιστηρίου και στη συνέχεια στη στοχοποίηση δύο εξ΄ αυτών, την Πέμπτη 11/02/2016.
Σαν Συνδικαλιστικό Όργανο πιστεύουμε ότι, προσωπικές και λεκτικές επιθέσεις προς υπαλλήλους, με ιδιαίτερα σκληρά και προσβλητικά λόγια και φραστικές «απειλές» περί “ιδιωτικοποίησης”, δεν βοηθούν στην εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών.
Σαν Σύλλογος δεν μπαίνουμε στην ουσία του προβλήματος, δηλαδή με ποιον τρόπο έπρεπε να αντιμετωπισθεί η υπηρεσιακή υπόθεση που προκάλεσε την επέμβαση του Δημάρχου, αλλά το γεγονός ότι τέτοιες παρεμβάσεις θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς δημιουργούν ένα κλίμα φόβου αλλά και – το σημαντικότερο – απογοητεύουν υπαλλήλους που καθημερινά με την εργασία τους στηρίζουν τον Δήμο.
Ο διάλογος μεταξύ των υπηρεσιακών παραγόντων και της διοίκησης με σκοπό να βρεθεί η βέλτιστη λύση για οποιοδήποτε υπηρεσιακό πρόβλημα, αποτελεί το στόχο για το μοντέλο διοίκησης που θα πρέπει να εφαρμόζεται στον Δήμο και εν γένει στη Δημόσια Διοίκηση. Εξάλλου, για κάθε υπηρεσιακό πρόβλημα, βασικές προϋποθέσεις θα πρέπει να αποτελούν η τήρηση της νομοθεσίας και ο σεβασμός της προσωπικότητας.
Σαν Σύλλογος, εργαζομένων σε συνάντησή μας, την Παρασκευή 12/02/2016, εκφράσαμε στον Δήμαρχο την αντίθεσή μας σε τέτοιες συμπεριφορές και περιμένουμε στο μέλλον να μην επαναληφθούν.
Σε κάθε περίπτωση οι καλύτερες σχέσεις και συνεργασίες οδηγούν πάντα στην καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών προς όφελος όλων”.