Γράφει ο Φίλιππος Ντάσκας
Ο Λιούις Χάμιλτον αναδείχθηκε στην κορυφή του Γκραν Πρι της Ρωσίας, σε έναν αγώνα όπου έλαμψε ο Μαξ Φερστάπεν και αδικήθηκε κατάφωρα ο Βάλτερι Μπότας.
Κι αυτό καθώς ο Φινλανδός άξιζε ξεκάθαρα την πρωτιά, έχοντας πραγματοποιήσει εξαιρετική εκκίνηση από την pole position και μην έχοντας κάνει την παραμικρή λάθος κίνηση καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.
Ωστόσο, η φθορά στα ελαστικά του Χάμιλτον και η συνακόλουθη απειλή του Φέτελ που πλησίαζε, ώθησε τη Mercedes να εναλλάξει τους δύο πιλότους της και να χρησιμοποιήσει τον Μπότας ως… «προφυλακτήρα».
Λίγο πριν τον τερματισμό, όταν ο Χάμιλτον είχε εξασφαλίσει τη νίκη του, ο Μπότας ρώτησε, εμφανώς ενοχλημένος, την ομάδα του στον ασύρματο εάν πρόκειται να υπάρξει αλλαγή, μόνο και μόνο για να εισπράξει την απάντηση πως «όλα μένουν ως έχουν».
Από την άλλη, σίγουρα Οδηγός της Ημέρας θα πρέπει να θεωρείται (και ψηφίστηκε) ο εορτάζων σήμερα τα 21α γενέθλιά του, Φερστάπεν. Ξεκινώντας από τη 19η θέση του grid, ο Ολλανδός εκτοξεύθηκε στην εκκίνηση στη 13η, προσπέρασε τις δύο Renault για την 11η θέση και μετά τους Έρικσον και Γκροζάν για την 9η θέση, μόλις στον τρίτο γύρο!
Η συνέχεια τον έφερε στην έβδομη θέση, ενώ οι στάσεις στα πιτ των μπροστινών τον ανέβασαν τελικά στην πρώτη θέση, χάρη και στο ιδιαίτερα μακρύ stint των ελαστικών του.
Τελικά, η ανάγκη να αλλάξει και ο ίδιος τα ελαστικά του τον έριξε έκτο (10 τουρ πριν το τέλος), και τελικά τερμάτισε πέμπτος, αμέσως μετά τον τέταρτο Ραϊκόνεν. Η αποφασιστικότητα του Φερστάπεν αποτέλεσε ένα highlight του αγώνα, όπως και η απόδοση του μελλοντικού πιλότου της Ferrari, του Λεκλέρ.
Θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το Μονεγάσκο «ήρεμη δύναμη» και όντως ήταν, τερματίζοντας τελικά έβδομος, ή αλλιώς «best of the rest». Η κόντρα των Πέρεθ και Όκον συνεχίστηκε αυτή την εβδομάδα, με τον Μεξικανό να ζητά από την ομάδα του να επέμβει για να τους εναλλάξει, ώστε αυτός να επιτεθεί στον Μάγκνουσεν της Haas.
Πάντως, το τελικό αποτέλεσμα του Σότσι ήταν πως ο Χάμιλτον βρίσκεται πλέον 50 βαθμούς μπροστά από τον Φέτελ, με μόλις πέντε Γκραν Πρι πριν το τέλος της σεζόν!