Το Frazer-Nash Extended Electric Metrocab εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά και με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ο οποίος λειτουργεί σε ρόλο γεννήτριας, επεκτείνοντας την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 560 χιλιόμετρα.
Τα λονδρέζικα ταξί αποτελούν ένα ξεχωριστό είδος αυτοκινήτου, καθώς πέρα από τις συγκεκριμένες προδιαγραφές που θα πρέπει να πληρούν ώστε να κινούνται στην «καρδιά» της βρετανικής πρωτεύουσας, οφείλουν να πρεσβεύουν την αυτοκινητική -και όχι μόνο- παράδοση μιας ολόκληρης πόλης.
Κρίνοντας, λοιπόν, από το λευκό χρώμα του αμαξώματός του, το Frazer-Nash Extended Electric Metrocab, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την επόμενη ημέρα των “black cabs”, τα οποία αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα δημοφιλέστερα αξιοθέατα της πόλης του Λονδίνου.
Κατά τ’ άλλα οι αναλογίες του αμαξώματος δεν απέχουν από εκείνες ενός κλασικού λονδρέζικου ταξί, ενώ το ίδιο μπορεί να ισχυριστεί κανείς και για τα κυκλικά φωτιστικά σώματα -τεχνολογίας LED φυσικά- του μπροστινού και πίσω τμήματος.
Το Frazer-Nash Extended Electric Metrocab μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και επτά επιβάτες. Έξι στο πίσω τμήμα του θαλάμου επιβατών και έναν στο αριστερό κάθισμα της μπροστινής σειράς.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τεχνικές προδιαγραφές του, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα εκτεταμένης αυτονομίας ηλεκτρικό όχημα. Αναλυτικότερα, το Frazer-Nash Extended Electric Metrocab εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Κάθε ένας από αυτούς κινεί τους πίσω τροχούς, αποδίδοντας 50 kW.
Η απαιτούμενη ενέργεια αντλείται από μπαταρίες ιόντων-λιθίου, ωστόσο, ο κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου είναι εκείνος που επεκτείνει –λειτουργώντας σε ρόλο γεννήτριας- την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 560 χιλιόμετρα.
Κλείνοντας με τα χαρακτηριστικά του Frazer-Nash Extended Electric Metrocab, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το βάρος του αγγίζει τα 1.750 κιλά και η μέγιστη ταχύτητα που είναι ικανό να αναπτύξει περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130 χλμ./ώρα.