Η ανυπομονησία που δημιούργησε η συνεχής και μεγάλη διαφήμιση από τους παραγωγούς αλλά και μίντια και τα περιοδικά του κλάδου για την επίμαχη ταινία «Καλώς ήλθατε στη Νέα Υόρκη» του Έιμπελ Φεράρα, γύρω από την υπόθεση του Ντομινίκ Στρος-Καν, κατέληξε τελικά σε μια φούσκα, μια και η ταινία αποδείχτηκε σύμφωνα με το ΑΜΠΕ μέτρια και υποδερμική στην προσέγγισή της, από κινηματογραφικής πλευράς, ενώ από πλευράς θέματος περιορίστηκε στα γνωστά γεγονότα που είχαν ήδη βγει στο φως εδώ και τρία χρόνια.
Στο σημερινό διαγωνιστικό πρόγραμμα ξεχώρισαν δυο ταινίες: Το γουέστερν «The Homesman» του Αμερικανού ηθοποιού και σκηνοθέτη Τόμι Λι Τζόουνς και «Le meraviglie» («Τα θαύματα») της Ιταλίδας Άλις Ρορβάχερ.