Οι βιντεοδιαφημίσεις κάνουν σιγά σιγά την εμφάνιση τους σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, και φυσικά το Facebook δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση αν και αρχικά σε δοκιμαστικό στάδιο.
Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται τη Πέμπτη φέρνοντας τις βιντεοδιαφημίσεις όχι μόνο στην ιστοσελίδα του Facebook αλλά και στις φορητές εφαρμογές. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι βιντεοδιαφημίσεις θα αναπαράγονται αυτόματα κατά την ανάγνωση του newsfeed αν και χωρίς ήχο ο οποίος θα ενεργοποιείται μόνο με πάτημα πάνω στη διαφήμιση.
Για τις mobile εφαρμογές του Facebook, οι βιντεοδιαφημίσεις θα φορτώνουν μόνο μέσω Wi-Fi έτσι ώστε να μη καταναλώνουν mb από το πακέτο δεδομένων του χρήστη. Μόλις αυτό γίνει θα αποθηκεύονται στο παρασκήνιο και θα αναπαράγονται ακόμα και όταν ο χρήστης δεν έχει σύνδεση στο Internet.
Το κόστος για όσους ενδιαφέρονται να διαφημιστούν με αυτό τον τρόπο θα είναι αρκετά ακριβός με το ποσό να κυμαίνεται στα 2 εκατομμύρια δολάρια ανά ημέρα. Μία από τις πρώτες διαφημίσεις αναμένεται να είναι το teaser trailer της ταινίας Divergent.