Δημοφιλέστατη έγινε μια φωτογραφία ενός γκράφιτι στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης του Ιράν, το οποίο ασκούσε κριτική για τη θέση της γυναίκας στο θεοκρατικό καθεστώς, με αφορμή το Μουντιάλ της Βραζιλίας. Με υπογραφή «Black Hand», το γκράφιτι επιχρωματίστηκε με κόκκινη μπογιά μετά από δύο εβδομάδες παραμονής στον τοίχο και καταστράφηκε.
Απεικονίζεται μία θυμωμένη Ιρανή ντυμένη με τα χρώματα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της χώρας, να υψώνει κάτι που μοιάζει με το τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αλλά στην πραγματικότητα είναι το σύμβολο της θέσης στην οποία έχει καταδικάσει, κατά τον δημιουργό, τις γυναίκες η ιρανική κοινωνία: ένα μπουκάλι υγρού απορρυπαντικού πιάτων.
Μιλώντας στο BBC ο ένας κε των καλλιτεχνών του γκράφιτι υποστήριξε ότι: ‘Η τέχνη του δρόμου είναι πάντα πολιτική. Ο χώρος της είναι ο δρόμος, άρα συνομιλεί με το λαό για όσα τον απασχολού’.
Κάποιοι εικάζουν, ότι ο δημιουργός του γκράφιτι παρενέβη και το έβαψε με κόκκινη μπογιά, για να προσδώσει περαιτέρω καλλιτεχνική διάσταση στο έργο – ίσως μια αναφορά στο χρώμα του αίματος. Ωστόσο, η επικρατέστερη άποψη είναι ότι αστυνομικοί, Φρουροί της Επανάστασης ή κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι προέβησαν σε αυτή την ενέργεια, καθώς στο Ιράν (όπως, εξάλλου, στα περισσότερα κράτη του κόσμου) η τέχνη του γκράφιτι είναι παράνομη.