Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης
Την ολοκλήρωση του Μετρό έως το 2017, την κατασκευή του Δυτικού Προαστιακού Σιδηροδρόμου αλλά και Τραμ υποσχέθηκε στους Θεσσαλονικείς ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ο υπουργός Υποδομών, την Πέμπτη είπε πως το έργο του Μετρό παρελήφθη και πάλι από τον ανάδοχο, μετά την εμπλοκή που είχε προκύψει τους προηγούμενους μήνες και πως «τίποτα δεν θα μπει, από δω και στο εξής, εμπόδιο και πως το έργο θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2017».
Ο κ. Χρυσοχοίδης υποστήριξε ότι οι προσφυγές κατά του έργου (αφορούν στα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου) άλλα και οι καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις δεν θα μπλοκάρουν άλλο το έργο. Κι αυτό γιατί το έργο θα συνεχίζεται υπογείως και όταν βρεθεί λύση θα γίνουν οι υπόλοιπες εργασίες. Το ίδιο ακριβώς που συνέβη και στην περίπτωση του σταθμού Αγίας Παρασκευής στην Αθήνα όπου πρώτα παραδόθηκε η γραμμή και μετά χρειάστηκε να κλείσει έξι μήνες για να ολοκληρωθεί κι ο σταθμός.
Πάντως, ο Γ. Μπουτάρης δήλωσε ότι δεν κάνει πίσω. Ήδη κατέθεσε δεύτερη προσφυγή και όπως υποστήριξε δεν τον ικανοποιεί ο τρόπος μεταφοράς και επανατοποθέτησης των αρχαίων στο σταθμό της Βενιζέλου διότι δεν εξασφαλίζεται η ακεραιότητά τους.
«Δεχόμαστε γράμματα από όλο τον κόσμο και την UNESCO διότι το εύρημα αυτό της Βενιζέλου, πέρα από τη σπουδαιότητά του, θα είναι ο πυρήνας για την αστική ανάπλαση μιας μεγάλης περιοχής στην πόλη», είπε ο κ. Μπουτάρης.
Εξάλλου, ο κ. Χρυσοχοΐδης υποσχέθηκε ότι θα γίνει ο Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Θεσσαλονίκης, λέγοντας ότι «θα γίνει προσπάθεια μέσα στους επόμενους μήνες να προωθηθεί το έργο».
Δεν παρέλειψε ακόμη να υποσχεθεί και Τραμ καθώς παρέλαβε μια προκαταρκτική μελέτη από τον Δήμο. « Θέλουμε, να φτιάξουμε στη Θεσσαλονίκη ένα ελαφρύ τραμ, το οποίο θα συμπληρώνει τις υπόλοιπες υποδομές» είπε ο κ. Χρυσοχοίδης.
Το βασικό ζητούμενο πάντως παραμένει η εξεύρεση των χρημάτων για την υλοποίηση του έργου.