Η McDonald ‘s ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να προωθεί ανθυγιεινά προϊόντα σε καταναλωτές μικρής ηλικίας – συμπεριλαμβανομένων της coca cola – και θα αρχίσει να προσφέρει υγιεινές εναλλακτικές προτάσεις, όπως σαλάτες και φρούτα.
Σύμφωνα με τους New York Times, η McDonald ‘s δηλώνει ότι θα επαναπροσδιορίσει τον τομέα του μάρκετινγκ για να στρέψει τους καταναλωτές της σε πιο θρεπτικές επιλογές. Η εταιρεία θα προωθήσει το νερό, το γάλα με χαμηλά λιπαρά και τους χυμούς στα παιδικά μενού. Η McDonald ‘s πιστεύει ότι θα χρειαστούν μερικά χρόνια ώστε να εφαρμοστούν οι αλλαγές στα μισά από τα εστιατόρια της και περίπου έξι έως επτά έτη για τα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η αλυσίδα fast food έχει προσπαθήσει να βελτιώσει το φαγητό της για τα παιδιά. Το 2011, η εταιρεία είχε περιορίσει τις θερμίδες στα Happy Meals κατά 20%, μειώνοντας την ποσότητα της τηγανητής πατάτας και προσθέτοντας φρούτα.
Οι αλλαγές στα μενού και τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ σχεδιάζονται κατόπιν νομοθετικής ρύθμισης στις ΗΠΑ που αξιώνει την αναγραφή της θερμιδικής αξίας για τα γεύματα των εστιατορίων fast food από το 2014.
Ωστόσο, ανησυχίες εξακολουθούν να υπάρχουν μεταξύ των διατροφολόγων ότι οι αλλαγές στις αλυσίδες fast food γίνονται με ασαφείς προθέσεις. Ο Brad Tuttle του TIME επεσήμανε πως η κίνηση της εταιρίας Taco Bell να αποσύρει τα παιδικά γεύματα ήταν περισσότερο μια επιχειρηματική κίνηση.