Σε μια εποχή όπου κυριαρχούν τα status updates και τα tweets, οι νέο ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για τις αναρτήσεις τους στα προφίλ τους.
Οι επιπτώσεις ενός tweet ή μιας φωτογραφίας μπορεί να τους στοιχειώνουν για όλη τους της ζωή.
Ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται Persona έχει στόχο να καθησυχάσει τις ανησυχίες των νέων για τη διαδικτυακή τους φήμη.
Το Persona είναι μια εφαρμογή που παρακολουθεί επτά ημέρες την εβδομάδα, ολόκληρο το 24ωρο, τα social media και ενημερώνει τους χρήστες για αναρτήσεις που πιθανόν να μετανιώσουν ή είναι αμφίβολου περιεχομένου.
Ιδρύτρια του Persona είναι η Lee Sherman, η οποία προσπαθεί να προστατέψει τους χρήστες των social media από λάθη τα οποία μπορεί να τους κοστίσουν την επαγγελματική τους καριέρα.
«Οι εργοδότες συνηθίζουν να αναζητούν πληροφορίες για τους υποψήφιους στο διαδίκτυο», αναφέρει η Sherman. «Η διαδικτυακή φήμη κάποιου μπορεί να του αλλάξει τη ζωή».
Μάλιστα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 93% των εργοδοτών συνηθίζουν να ελέγχουν το προφίλ των υποψηφίων στα social media.