Νέες υπηρεσίες στον τομέα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας λανσάρει η θυγατρική των Ελληνικών Πετρελαίων, ELPEDISON που δραστηριοποιείται στο χώρο του ηλεκτρισμού.
Η ELPEDISON ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιο των παρεχόμενων εφαρμογών καθώς και των υπηρεσιών πελατειακής υποστήριξης, προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, των νέων υπηρεσιών της «Click-2-Call», «Click-2-Chat» και «e-Customer Satisfaction Survey».
Μέσω της υπηρεσίας click-2-call, η εταιρεία προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος ELPEDISON δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να αποκτήσει άμεσα και γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζεται, προκειμένου να γίνει πελάτης της, χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο, κερδίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο χρόνο και χρήμα. Ο ενδιαφερόμενος, αρκεί να συμπληρώσει το όνομα και το τηλέφωνό του στην ειδικά σχεδιασμένη για την υπηρεσία σελίδα, την οποία μπορεί να βρει στην ιστοσελίδα της ELPEDISON (www. elpedison.gr). Αμέσως μετά, η Εξυπηρέτηση Πελατών της ELEPDISON καλεί τον ενδιαφερόμενο, για να απαντήσει στα ερωτήματά του.
Μέσω της υπηρεσίας click-2-chat, προσφέρει στους πελάτες και εν δυνάμει πελάτες της τη δυνατότητα να θέτουν άμεσα, γραπτώς, τις ερωτήσεις που, ενδεχόμενα, έχουν για τα προϊόντα της εταιρείας. Με την απλή συμπλήρωση του ονόματος και της διεύθυνσης του e-mail τους, στην ειδικά σχεδιασμένη για την υπηρεσία σελίδα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνομιλήσουν «ζωντανά» με την Εξυπηρέτηση Πελατών ELPEDISON, μέσω μιας δια-δραστικής «πλατφόρμας chat».
Ακόμα, η ELPEDISON, δημιούργησε στην ιστοσελίδα της μία on-line Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, η οποία αφορά στα διαφορετικά χαρακτηριστικά που διέπουν την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες, όπως την αμεσότητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα. Η ELPEDISON επεξεργάζεται τις επιμέρους απαντήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια και τις προτάσεις των συμμετεχόντων.