Η «ερώτηση του εκατομμυρίου» (που λένε κι οι Αμερικάνοι) αυτές τις ημέρες είναι «τι μύγα τσίμπησε ξαφνικά την Γιάννα Αγγελοπούλου και βγήκε να τα ρίξει χοντρά σε Χρυσή Αυγή και Μαρινάκη, το βράδυ των εκλογών;».
Το προφανές θα ήταν να θέλει να κάνει κι αυτή άλλο ένα κόμμα. Να δοκιμάσει την τύχη της «τώρα που γυρίζει», όπως φημολογείται πως σχεδιάζει να κάνει έτερος επιχειρηματίας (εκ των «μεγάλων») ο οποίος βρίσκεται σε φάση αναζήτησης ικανών επιτελικών στελεχών.
Όμως η Γιάννα την έχει δει από μέσα την πολιτική» και δεν έχει τέτοιες περιέργειες. Αν κάτι θέλει, είναι να την δει «από πάνω». Είπε λοιπόν να εμφανιστεί πρώτη, κάτι ως θεσμική εκπρόσωπος της ελληνικής επιχειρηματικής ελίτ και να πει «απεταξάμην» στα δύο πολιτικά φαινόμενα που δημιουργούσε η λαϊκή ετυμηγορία εκείνο το βράδυ. Να στέλνουμε Έλληνες νεοναζί στο ευρωκοινοβούλιο και να αναλαμβάνει τον τρίτο μεγαλύτερο Δήμο της χώρας να τον «τρέξει» ένας επιχειρηματίας. Κλείνοντας έτσι το μάτι στο τρίτο πολιτικό φαινόμενο που είναι άλλο από τη σταθεροποίηση ενός κόμματος της ριζοσπαστικής (έως και αντιεξουσιαστικής) αριστεράς σε ποσοστά αδιανόητα για οποιαδήποτε άλλη χώρα στον πλανήτη.
Και γιατί το έκανε; Μα γιατί έχει βάλει στόχο την Προεδρία της Δημοκρατίας. Και στην πορεία αυτή, έχει επιλέξει να έχει ως πολιτικό σύμμαχο τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό εξηγεί και τη σπουδή του Κουβέλη να τελειώνει με τη ΔΗΜΑΡ, ώστε να διεκδικήσει το ίδιο αξίωμα. Καθώς η εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας συναρτάται με το ενδεχόμενο να καταλήξουμε σε εθνικές κάλπες.
Για το σκοπό αυτό το επιτελείο του πολιτικού σχεδιασμού και της επικοινωνίας της (Κουσούλης, Προβής, κλπ) αναλαμβάνει να οργανώσει δείπνα της κ. Αγγελοπούλου με μεγαλοεκδότες, καναλάρχες και διαμορφωτές γνώμης με υψηλή επιρροή στο διαδίκτυο. Οπότε εντός της προσεχούς εβδομάδας θα έχουμε νεώτερα.
Η καμπάνια της κ. Αγγελοπούλου ξεκίνησε….