Η κρίση έχει αλλάξει τις επιλογές των Ελλήνων και στους τέσσερις τροχούς.
Αγοράζουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ή στρέφονται σε πιο οικονομικές λύσεις. Έχουν μειώσει τις διαδρομές τους εντός της πόλης ενώ περισσότεροι από τους οκτώ στους δέκα Έλληνες δεν σκοπεύουν να αγοράσουν αυτοκίνητο έως το τέλος του 2014. Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει ριζικά τις καταναλωτικές συνήθειες αλλά και τις προτιμήσεις των Ελλήνων σε ότι αφορά τις επιλογές τους στους τέσσερις τροχούς, στρέφοντας τους σε πιο οικονομικές λύσεις.
Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από έρευνα, που δημοσιεύουν Τα Νέα, της εταιρείας δημοσκοπήσεων To The Point, σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης πωλήσεων Ammonovis για την αγορά του αυτοκινήτου.
Τα κίνητρα που συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά προτιμήσεων από τους καταναλωτές, προκειμένου σήμερα να αποφάσιζαν να αγοράσουν αυτοκίνητο, είναι: ένα οικονομικό όχημα, η απαλλαγή από φόρους και η καλύτερη προοπτική της οικονομίας.
Από τα βασικά στοιχεία της έρευνας αυτής, απόρροια κυρίως της οικονομικής κρίσης, είναι ότι ένας στους τρεις ερωτηθέντες δήλωσε ότι αγόρασε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ενώ περίπου το 50% αξιολογεί θετικά την αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.