Δε φτάνει μόνο το καλό χαρμάνι του καφέ για να ξεχωρίσει μια καφετέρια, χρειάζονται και άλλα τρικ του μάρκετινγκ. Έξυπνο λογότυπο, καλή διαφήμιση ή να διακοσμείς τους καφέδες. Ένα σχέδιο πάνω στο αφρόγαλα του cappuccino είναι πάντα μια ευχάριστη έκπληξη.
Οι μπαρίστας των Starbucks γεμίζουν τη σαντιγί του Frappuccino με λεπτεπίλεπτες γραμμές καραμέλας σαν να ‘ταν πίνακας του Mondrian. Ο υπάλληλος, όμως, του καταστήματος στη Λουιζιάνα των ΗΠΑ είχε μια πιο προκλητική ματιά για τα σχέδια του καφέ.
Η Megan Pinion, δασκάλα στη περιοχή, όπως αναφέρει το fortunegreece, πήγε να πάρει το καφέ της όταν έκπληκτη διαπίστωσε πως η καραμέλα της σχημάτιζε την πεντάλφα και το 666. Η ίδια ανέβασε τη φωτογραφία από τους καφέδες στη σελίδα των Starbucks στο Facebook , λέγοντας πως δε μπορεί να θυμηθεί το όνομα του υπαλλήλου που τη σέρβιρε καθώς ένιωσε τέτοιο αποτροπιασμό που δε μπορούσε ούτε να τον κοιτάξει, ενώ ξεκαθάρισε πως δε κρίνει τα πιστεύω του αλλά την έλλειψη επαγγελματισμού και σεβασμού προς τους πελάτες.
Η φωτογραφία σχολιάστηκε από περισσότερα από 1.800 άτομα, κάτι που έκανε τους υπεύθυνους των Starbucks να απαντήσουν. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας ζήτησε συγγνώμη από τη δασκάλα και ξεκαθα΄ρισε πως το θέμα εξετάζεται αφού δε γνωρίζουν ποιος εξυπηρέτησε την Pinion. Αυτό που μένει να δούμε είναι κατά πόσο το συγκεκριμένο περιστατικό θα επηρεάσει την «καλλιτεχνική διακόσμηση» των καφέδων.