Επίδειξη των συστημάτων επικοινωνίας μεταξύ οχήματος και οχήματος ή οχήματος και μοτοσικλέτας, καθώς και τα πλεονεκτήματα που αυτά προσφέρουν στην οδική ασφάλεια, πραγματοποίησε η Honda στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Συνεδρίου Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών (ITS). Στο 19ο Παγκόσμιο Συνέδριο ITS που πραγματοποιήθηκε στην Αυστρία, οι επισκέπτες ενημερώθηκαν και γνώρισαν στην πράξη πώς επικοινωνούν ένα Honda Insight και μια μοτοσικλέτα NC700X στους δρόμους της Βιέννης.Ένα Honda Insight πλαισίωσε ένα κονβόι οχημάτων από διάφορες μάρκες, με τα αυτοκίνητα να επικοινωνούν τη θέση και την ταχύτητά τους όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και με οδικούς σταθμούς ITS, ώστε οι οδηγοί να λαμβάνουν ειδοποιήσεις, όπως «βέλτιστη ταχύτητα για πράσινο φωτεινό σηματοδότη» και προειδοποιήσεις για ακινητοποιημένο αυτοκίνητο μπροστά, οδικά έργα, επικίνδυνη περιοχή, μποτιλιάρισμα και επερχόμενη κακοκαιρία.
Η τελευταία δοκιμή εφαρμογής σε σχέση με την ασφάλεια ήταν η εξής: ένα προπορευόμενο όχημα εκτελεί φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και προειδοποιεί, τόσο τον οδηγό του αυτοκινήτου, όσο και τον μοτοσικλετιστή (σε μια Honda NC700X) ότι, κάποιο όχημα που δεν έχουν αντιληφθεί βρίσκεται στην πορεία τους. Η εφαρμογή Motorcycle Approaching Indication (MAI) είναι ένα σύστημα ασφαλείας, το οποίο η Honda έχει εξελίξει στο πλαίσιο της κοινής δοκιμής Car2Car. Σύμφωνα με μελέτη ευρωπαϊκών ατυχημάτων μοτοσικλετών, τα περισσότερα από τα ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσικλέτες προκαλούνται από το άλλο όχημα, επειδή ο οδηγός δεν βλέπει την μοτοσικλέτα. Το σύστημα ασύρματης επικοινωνίας μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου παρέχει έγκαιρες προειδοποιήσεις προς τους οδηγούς και των δύο οχημάτων. Το μήνυμα ανταλλαγής τυποποιημένων δεδομένων περιέχει μια ταυτοποίηση για τις μοτοσικλέτες, ώστε τα οχήματα να αναγνωρίζουν το επερχόμενο όχημα σαν μοτοσικλέτα και να λαμβάνουν τις απαραίτητες προφυλάξεις.
Αντίστοιχα συστήματα τηλεματικής έχουν εξελίξει η Ford, η GM και η VW. Βασίζονται στην επικοινωνία των αυτοκινήτων μεταξύ τους ανταλλάσσοντας πληροφορίες και προειδοποιώντας τον οδηγό για κινδύνους που πιθανόν να συναντήσει στην πορεία του. Τα αυτοκίνητα συλλέγουν στοιχεία και τα ανταλλάσσουν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας δεδομένα από όλους τους αισθητήρες (ABS, ESP, φώτα ομίχλης κ.λπ.) και μέσω του GPS προσδιορίζουν το σημείο που πιθανόν να υπάρχει κίνδυνος. Σκοπός του προγράμματος εξέλιξης τέτοιων συστημάτων είναι η διατήρησή τους σε χαμηλό επίπεδο κόστους, προκειμένου να μπορούν να εξοπλιστούν με αυτά όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα.