Το Apple Watch κατάφερε το 2019 να ξεπεράσει τις πωλήσεις ολόκληρης της ελβετικής ωρολογοποιίας, σε μια ένδειξη στροφής των καταναλωτών προς τις «έξυπνες» συσκευές εις βάρος των παραδοσιακών ρολογιών. Η εταιρεία ερευνών αγοράς Strategy Analytics εκτιμά ότι η Apple πώλησε ανά τον κόσμο 30,7 εκατ. Apple Watches to 2019, έναντι συνολικών πωλήσεων περίπου 21,1 εκατ. ρολογιών για την ωρολογοποιία της Ελβετίας.
«Τα αναλογικά ρολόγια χειρός παραμένουν δημοφιλή μεταξύ των καταναλωτών μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά οι νεώτεροι αγοραστές κλίνουν προς τα smartwatches και τα ηλεκτρονικά ρολόγια», αναφέρει η Strategy Analytics σε έκθεσή της.
«Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές ελβετικών ρολογιών, όπως η Swatch και Tissot, χάνουν στον πόλεμο με τα “έξυπνα” ρολόγια», αναφέρεται.
Η κατηγορία wearable συσκευών της Apple περιλαμβάνει τα Apple Watch και τα ασύρματα ακουστικά AirPods, και αναπτύσσεται με δυναμικούς ρυθμούς. Στο τρίμηνο έως τα τέλη Δεκεμβρίου, το συγκεκριμένο τμήμα απέφερε πωλήσεις άνω των 10 δισ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 27% σε ετήσια βάση.
Εν των μεταξύ, οι πωλήσεις ελβετικών ρολογιών ανήλθαν στα 20,6 εκατ. συσκευές το 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας Ελβετικής Ωρολογοποιίας. Τα συγκεριμένα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν πωλήσεις εντός Ελβετίας, γι’ αυτό και τα στοιχεία της Strategy Analytics είναι υψηλότερα. Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών ήταν μειωμένες 13% το 2019.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από CNBC