Μία ημέρα μετά τον σάλο που προκλήθηκε η γερμανική εταιρεία καλείται να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την διαφήμιση με το νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, η οποία μάλλον παραπλάνησε τους καταναλωτές που έσπευσαν στο σούπερ μάρκετ να το προμηθευτούν.
Δυστυχώς έφυγαν με άδεια χέρια καθώς τα αποθέματα της αλυσίδας ήταν ελάχιστα. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το υπουργείο, «η ποσότητα που περιλαμβάνει κάθε κατάστημα Lidl καθημερινά κυμαίνεται από 6 έως 10 τεμάχια ανά κατάστημα και δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται».
Η γερμανική εταιρεία έχει πάρει προθεσμία μέχρι σήμερα να δώσει εξηγήσεις ενώ σε μια πρώτη απάντηση ανέφερε ότι «η μεγάλη ζήτηση ξεπέρασε τον προγραμματισμό, αν και η συνολική τους παραγγελία (190.000 κιλά) ήταν 14 φορές μεγαλύτερη από την περσινή.
Το όλο θέμα προέκυψε μετά από καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίοι πήγαν να αγοράσουν το αρνί με τα 3.99 ευρώ και εκεί τους είπαν ότι έχει τελειώσει και μπορούσαν να αγοράσουν άλλο αρνί με υψηλότερη όμως τιμή.
Το υπουργείο σημειώνει, σημειώνει στην επιστολή του, ότι αν δεν ήταν πολλά τα αποθέματα της προσφοράς, θα έπρεπε να ενημερώσει σχετικά η εταιρεία τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τον έλεγχο του υπουργείου στην Αθήνα, το Σάββατο 12 Απριλίου διακινήθηκαν (σε 31 καταστήματα)640 αρνιά, την Κυριακή 13 Απριλίου 400 και χθες Μ. Δευτέρα 14 Απριλίου 320.