Σε φιάσκο κινδυνεύει να εξελιχθεί για την κυβέρνηση η προσπάθεια να αποκρατικοποιήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι συνεχείς παρατάσεις που έχουν δοθεί στον διαγωνισμό άρχισαν να προκαλούν την φυγή υποψήφιων επενδυτών, φέρνοντας πονοκέφαλο για την κυβέρνηση που έδωσε πάλι παράταση, αυτή τη φορά για τον Σεπτέμβριο, χωρίς να αποκλείεται η κατάθεση των τελικών δεσμευτικών προσφορών να γίνει τελικά προς τα τέλη του χρόνου.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD), οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roma (GFR) και οι Γάλλοι της Societe Nationale des Chemins de fer Francais (SNCF) με το ενδιαφέρον των τελευταίων να έχει ατονήσει.
Όσον αφορά στους Κινέζους, που δεν είχαν εκδηλώσει επίσημο ενδιαφέρον δεν έχει δοθεί οριστικό τέλος στην συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.
Κάτι τέτοιο θα διαφανεί σε μερικούς μήνες, όταν αποσφραγιστούν οι οικονομικές προσφορές των σχημάτων που έχουν καταθέσει μη δεσμευτικές προσφορές.
Στο υπουργείο Υποδομών πάντως εξετάζουν αυτή τη στιγμή σενάρια για την περίπτωση που ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης αποβεί τελικά άκαρπος.
Ένα από τα πιο αισιόδοξα σενάρια προβλέπει μετά τον ξαφνικό θάνατο που θα υποστεί η εταιρεία καθώς θα αδυνατεί να επιστρέψει τις κρατικές επιχορηγήσεις που ξεπερνούν τα 800 εκατ. ευρώ να διασπαστεί σε δύο εταιρείες όπου η μία θα αναλάβει τις επιβατικές μεταφορές και η άλλη τις εμπορευματικές μεταφορές με την δεύτερη να ενδιαφέρει τους ιδιώτες υποψηφίους επενδυτές και την πρώτη να μένει υπό δημόσιο έλεγχο.