Το έργο περιλάμβανε την εγκατάσταση και λειτουργία της εφαρμογής Galaxy Enterprise Suite ERP στα κεντρικά γραφεία της Goody’s | Everest, καθώς και 125 PoS συστήματα και 40 PDA (Personal Digital Assistant) συσκευές με την εφαρμογή Galaxy One Touch Retail για όλα τα καταστήματα Goody’s / Flocafe / Seasitio και Alacarte, που δραστηριοποιούνται εντός των πλοίων της Attica Group και της Seajet.
Με την επιλογή της λύσης αυτής, η διοίκηση του Ομίλου Goody’s | everest, πέτυχε μέσω μιας ενιαίας εφαρμογής να διαχειρίζεται κεντρικά 75 σημεία πώλησης, που δραστηριοποιούνται μέσα σε 17 πλοία, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες και συγκεντρωτικά αποτελέσματα.
Με το Galaxy One Touch Retail καλύπτονται όλες οι ανάγκες που προκύπτουν κατά την καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων των πλοίων, όπως η γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών, ο καλύτερος έλεγχος των πωλήσεων και του καταστήματος, η παρακολούθηση της αποθήκης / πλοίο και η σύνδεση με το κεντρικό ERP. Παράλληλα, με το Galaxy Enterprise Suite εξασφαλίζεται, η κεντρική ενοποιημένη διαχείριση των ειδών και των αποθηκών από ένα σημείο και η ενημέρωση, με απλοποιημένες διαδικασίες, όλων των πλοίων. Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται αυτόματη διαδικασία συλλογής δεδομένων από όλα τα πλοία για ενημέρωση της διοίκησης από όπου και αν βρίσκεται.
Επιπρόσθετα, επιτεύχθηκε και η ένωση μεταξύ της βραβευμένης Skip The Lineεφαρμογής (παραγγελία μέσω Portal εντός του πλοίου) και του Galaxy One Touch Retail, ώστε να απλοποιηθεί περαιτέρω η διαδικασία της απομακρυσμένης παραγγελίας στα καταστήματα Goody’s, αλλά και να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία χρήσης του τελικού πελάτη των καταστημάτων των πλοίων.
Το εξαιρετικά σύγχρονο και εύκολο περιβάλλον εργασίας του συστήματος, η πλούσια και αναλυτική στατιστική πληροφόρηση με πλήθος έτοιμων αναφορών, η δυνατότητα απεικόνισης συγκεντρωτικών ή ανά πλοίο αποτελεσμάτων, η ασύγκριτη ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία που εξασφαλίζονται από την κεντρική διαχείριση, αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες επιλογής της προηγμένης αυτής λύσης της SingularLogic.