Με σταθερή παρουσία στην ιδιωτική τηλεόραση σχεδόν από τη γέννησή της, στις αρχές της δεκατίας του ’90, η Ελένη Μενεγάκη έχτισε το δικό της brand name, το οποίο εξαργυρώνει τόσο με τα συμβόλαια που έχει διαχρονικά υπογράψει με τα κανάλια στα οποία εργάστηκε αλλά και από τις εμπορικές συμφωνίες για διαφημίσεις που έχει κάνει.
Εδώ και λίγες ημέρες ακούγεται έντονα ότι η Ελένη Μενεγάκη θα λείπει από το γυαλί την επόμενη τηλεοπτική χρονιά. Η Ελένη Μενεγάκη σχεδιάζει ένα μεγάλο ταξίδι στην Αμερική, όπου πιθανότατα θα πάει για σπουδές ο γιος της, έγραφε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο το Πρώτο Θέμα. Και αυτή την Κυριακή, η ίδια εφημερίδα αποκαλύπτει το συμβόλαιο που έχει υπογράψει η Ελένη Μενεγάκη με τον Alpha, το οποίο της αποφέρει περίπου 2 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Σύμφωνα, λοιπόν, με το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Γιώργου Πετρίδη «το καλοκαίρι του 2015 που ο κόσμος έκανε ουρές στα ΑΤΜ για να σηκώσει τα 60 ευρώ που δικαιούνταν ως ημερήσιο όριο ανάληψης, η Ελένη Μενεγάκη υπέγραφε το ισχυρότερο συμβόλαιο της ελληνικής τηλεόρασης με καθαρές μηνιαίες απολαβές 160.000 ευρώ, τουτέστιν 1,8 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Επίσης, εισέπραττε έξτρα από χορηγίες και άλλα 200.000 ευρώ ετησίως που προέκυπταν από τη διαφημιστική τοποθέτηση προϊόντων μέσα από την εκπομπή της».
«Όσο για την τοποθέτηση προϊόντων μέσα από τα προσωπικά της social media, αυτά αφορούν αποκλειστικά δικά της (εξτρά) έσοδα που στην περίπτωση τηλεαστέρων όπως η Μενεγάκη υπολογίζονται σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Μια καλοκουρδισμένη μηχανή χρήματος και μάλιστα μέχρι σήμερα ασταμάτητα παραγωγική».