Η μεγαλύτερη τράπεζα της Αυστραλίας ζήτησε συγγνώμη από εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της για «ολέθρια σφάλματά» της που οδήγησαν σε μεγάλη οικονομική ζημιά τους.
Όμως οι εξαπατημένοι πελάτες της τράπεζας Commonwealth Bank of Australia (CBA) απέρριψαν τη συγγνώμη της διοίκησης, για την εξαπάτησή τους κατά συρροή από συμβούλους επενδύσεων του μεγαλύτερου τραπεζικού οργανισμού της χώρας.
Υπό την απειλή διενέργειας βασιλικής έρευνας, για το πρωτοφανές σε μέγεθος σκάνδαλο εξαπάτησης πελατών-επενδυτών, ο εκτελεστικός διευθυντής της CBA, Ian Narev, ζήτησε «ανεπιφύλακτα» συγγνώμη από τετρακόσιες χιλιάδες περίπου πελάτες, που έμειναν άφραγκοι ή έχασαν μεγάλο μέρος των αποταμιεύσεων ή του εφάπαξ τους επενδύοντας σε ακίνητα ή άλλες αξίες ή και τα δύο, που τους είχαν υποδείξει σύμβουλοι επενδύσεων της τράπεζας.
«Ανεπαρκείς πληροφορίες, που δόθηκαν σε πελάτες από κάποιους συμβούλους μας την περίοδο 2003-2012, προκάλεσαν ζημιές και απελπισία και ζητώ συγγνώμη για ‘αυτό» είπε ο κ. Narev σε ειδική συνέντευξη τύπου, που κάλεσε προχθές Πέμπτη.
Οι πελάτες-θύματα των κακών συμβούλων της τράπεζας, οργανισμοί προστασίας καταναλωτή, πολιτικοί και ειδικοί σε θέματα διοίκησης επιχειρήσεων απορρίπτουν την εκπρόθεσμη συγγνώμη της τράπεζας, ενώ έγκριτοι νομικοί κάνουν λόγο για ομοδικία – κοινή προσφυγή των θυμάτων – κατά της τράπεζας, αν η συγγνώμη δε συνοδευτεί με ανάλογες αποζημιώσεις για τις χρηματικές απώλειες και για την ψυχική οδύνη που δοκίμασαν και εξακολουθούν να δοκιμάζουν πελάτες όλων των ηλικιών, που εμπιστεύτηκαν τους συμβούλους της CBA.