Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης
Στις εποχές της επίπλαστης, όπως αποδείχθηκε, ευημερίας η προεκλογική περίοδος χαρακτηριζόταν από κόψιμο κορδελών και εγκαίνια οδικών, κυρίως, έργων. Τώρα, ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης, καθώς δεν υπάρχουν έργα προς παράδοση, εξαγγέλλει έργα προς δημοπράτηση.
Για μια ακόμη φορά, την Κυριακή, ο υπουργός Υποδομών εξήγγειλε την δημοπράτηση και υλοποίηση με δημόσιο και κοινοτικό χρήμα, του άξονα που δεν ήθελαν οι τράπεζες και οι κατασκευαστές και για αυτό κόπηκε από τον σχεδιασμό των αυτοκινητοδρόμων.
Πρόκειται για το τμήμα Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα το οποίο ο κ. Χρυσοχοίδης ανακοίνωσε ότι θα δημοπρατηθεί σε τρία τμήματα και θα αρχίζει να παραδίδεται σταδιακά από το τέλος του 2016.
Ο υπουργός προχώρησε στις εξαγγελίες από τον Πύργο της Ηλείας. Η επίσκεψη φαίνεται ότι συνδέεται και με τις ευρωεκλογές καθώς στη Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας διεκδικεί την επανεκλογή του, με αξιώσεις, ο υποστηριζόμενος από την «Ελιά», Απόστολος Κατσιφάρας.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοίδη, ο άξονας Πάτρα – Πύργος, προϋπολογισμού 340 εκατ. ευρώ θα δημοπρατηθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου και τα έργα θα έχουν ξεκινήσει στις αρχές του 2015.
Παράλληλα, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό – Τσακώνα, μήκους 37 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος – Καλό Νερό, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δεν μπορεί να μπει μπουλντόζα, λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Να σημειωθεί, πως οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό – Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014 – 2020, τα οποία ακόμα δεν έχουν “δεσμευτεί”.