Στην Εσθονία μπορεί κάποιος να απολαύσει ελληνικές γεύσεις σε εστιατόρια, τόσο στην πρωτεύουσα της χώρας, το Ταλίν, όσο και στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη, το Ταρτού. Στο Εκουαδόρ, το εστιατόριο «Σάμος», προσφέρει σε πακέτο, γαρίδες πιλάφι, σπανακόρυζο και τζατζίκι. Στη Βενεζουέλα και στην Ουρουγουάη υπάρχει η δυνατότητα εκμάθησης ελληνικών χορών, ενώ στο Λονδίνο υπάρχουν τρία ελληνικά βιβλιοπωλεία. Ολα αυτά και περίπου 7.500 σημεία ελληνικού ενδιαφέροντος ακόμη, στην Ευρώπη, τον Καναδά και τη Νότια Αμερική, μπορεί να τα βρει κανείς συγκεντρωμένα στην ιστοσελίδα www.pointgreek.com.
Ο χρήστης της ιστοσελίδας μπορεί να αναζητήσει σε μια χώρα και ειδικότερα σε μια πόλη -μεταξύ άλλων- πρεσβείες ή προξενεία της Ελλάδας, ελληνικές κοινότητες, σχολεία, εστιατόρια, καφετέριες, ΜΜΕ και επιχειρήσεις που ανήκουν σε Έλληνες.
Πίσω από αυτή την προσπάθεια βρίσκεται η εταιρεία πληροφορικής Western Computer Services, με έδρα το Αγρίνιο. Ο Ιωάννης Κοτρότσος και ο Ζώης Κουκόπουλος, δύο εκ των τριών συνεταίρων, επεσήμαναν, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι οι επόμενες προκλήσεις που έχουν μπροστά τους είναι οι ΗΠΑ και η Αυστραλία, με πάνω από 10.000 σημεία ελληνικού ενδιαφέροντος, ενώ τελικός στόχος είναι να καλυφθεί όλη η υφήλιος.
Η ιδέα «γεννήθηκε», όταν φίλοι τους, οι οποίοι μετανάστευσαν λόγω της οικονομικής κρίσης, αναζήτησαν στις χώρες υποδοχής τρόπους σύνδεσης με την πατρίδα. «Φίλοι μας έφυγαν στο εξωτερικό εξαιτίας της κρίσης. Μιλώντας με τον καθένα από αυτούς, μπορεί να έψαχναν να αγοράσουν ελληνικά προϊόντα ή να ήθελαν να συναντηθούν με άλλους Έλληνες. Σε κάθε χώρα, υπήρχαν μεμονωμένες προσπάθειες, οπότε σκεφτήκαμε να τα συγκεντρώσουμε και να τα παρουσιάσουμε με εύχρηστο τρόπο» υπογράμμισε ο κ. Κουκόπουλος.
Όπως τόνισε ο κ. Κοτρότσος, τα επόμενα βήματα είναι να διορθωθούν ορισμένα τεχνικά προβλήματα (η ιστοσελίδα είναι σε beta μορφή) και να υλοποιηθεί η εφαρμογή ή η mobile έκδοσή της.
H ιστοσελίδα απευθύνεται σε Έλληνες που ταξιδεύουν σε μια χώρα ή ζουν σε αυτή μόνιμα, σε φιλέλληνες και ανθρώπους που αγαπούν τον ελληνικό τρόπο ζωής. Προς το παρόν, δεν αποφέρει κέρδη στους διαχειριστές της, οι οποίοι αφιερώνουν πολύ χρόνο καθημερινά για να την εμπλουτίσουν.
Καλοδεχούμενη και χρήσιμη είναι η βοήθεια από τους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να στείλουν e-mail για να διορθώσουν μια λάθος καταχώρηση ή για να προσθέσουν καινούργιο σημείο.