Πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων, μεταξύ των οποίων και σε μηνύματα χρηστών, έδωσε το Facebook σε μια σειρά από μεγάλες εταιρείες όπως η Microsoft, η Amazon, το Netflix και το Spotify.
Ο τεχνολογικός γίγαντας προσπαθεί να ανακάμψει από το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, μετά την αποκάλυψη πως είχε παραχωρήσει στην εταιρεία τα προσωπικά δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του και πιο συγκεκριμένα, με στόχο να επηρεάσει με αναρτήσεις της, την ψήφο τους στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές.
Στη συνέχεια το Facebook αναγνώρισε ότι παραβίασε την εμπιστοσύνη των χρηστών τους και ανακοίνωσε ότι θέσπισε αυστηρότερους κανόνες για την προστασία της ιδιωτικότητας. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διαβεβαίωσε τον Απρίλιο ότι οι χρήστες «έχουν πλήρη έλεγχο» των δεδομένων που μοιράζονται στο Facebook.
Ωστόσο σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, το κοινωνικό δίκτυο επέτρεψε στη μηχανή αναζήτησης της Microsoft να βλέπει τα ονόματα σχεδόν όλων των φίλων των χρηστών του Facebook χωρίς τη συγκατάθεσή τους, ενώ έδωσε και τη δυνατότητα σε Netflix και Spotify να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών.
Επίσης, επέτρεψε στην Amazon να αποκτήσει ονόματα χρηστών και πληροφορίες επικοινωνίας μέσω των φίλων τους και άφησε την Yahoo να διαβάζει τις αναρτήσεις φίλων χρηστών, παρά τις δημόσιες ανακοινώσεις της εταιρείας ότι είχε σταματήσει τον διαμοιρασμό πολλά χρόνια πριν.