Η γνωστή αλυσίδα Burger King έκανε κάτι αναπάντεχο: Έβγαλε διαφήμιση που δείχνει πώς είναι ένα μπέργκερ μετά από 34 ημέρες – μουχλιασμένο και τόσο αηδιαστικό που ούτε να το δεις δεν τολμάς. Αλλά υπάρχει λόγος γι’ αυτό.
Η διάσημη αλυσίδα γρήγορου φαγητού, έδωσε χθες στην δημοσιότητα φωτογραφίες από το νέο μπέργκερ της, το Whopper, που είναι χωρίς συντηρητικά. Στην καμπάνια, το πρώην λιγουρευτό μπέργκερ είναι καλυμμένο με μούχλα, και πράσινους μύκητες.
Η μη συμβατική προσπάθεια μάρκετινγκ περιλαμβάνει και ένα διαφημιστικό σποτ, στο οποίο παρουσιάζονται σε time lapse τα στάδια αποσύνθεσης του μπέργκερ κατά την διάρκεια 34 ημερών, με το τραγούδι της Ντίνα Ουάσινγκτον «What a Difference a Day Makes» να ακούγεται στο παρασκήνιο. Εσκεμμένα απών είναι τα χρώματα αλλά και τα ειδικά εφέ που χρησιμοποιούνται για να κάνουν τα γεύματα εστιατορίων και τα συστατικά τους να δείχνουν ορεκτικά και εντυπωσιακά στις διαφημίσεις. «Η ομορφιά του να μην υπάρχουν συντηρητικά» αναφέρει το σλόγκαν της διαφήμισης.
Το μουχλιασμένο μπέργκερ μπορεί να φαίνεται αηδιαστικό, αλλά η εταιρεία Brands International, στην οποία ανήκει το Burger King, στοιχηματίζει στους πελάτες που αναζητούν πιο υγιεινά, οργανικά συστατικά. Πάνω από το 505 των millennials και το 57% των γονέων τους δήλωσαν ότι αγοράζουν περισσότερα βιολογικά προϊόντα πλέον από ότι πριν από 5 χρόνια, σύμφωνα με ανάλυση του YouGov, που ανέθεσε η Total Foods.