Στη μείωση του ζωικού κεφαλαίου και στις καινούριες συμπεριφορές των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια, αναφέρθηκε ο Δημήτρης Καμπούρης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Το GPS της επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα.
«Κανείς δεν κοιτάει τον πρωτογενή παράγοντα και την αλυσίδα των ευπαθών προϊόντων, τα οποία είναι απαραίτητα και αναγκαία στην καθημερινότητα του Έλληνα», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων.
Ο κ. Καμπούρης δήλωσε ότι τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των κτηνοτρόφων και του ζωικού κεφαλαίου μειώνεται και ότι συνεχώς κοπάδια οδηγούνται σε σφαγή, λόγω των τεράστιων εξόδων της παραγωγής.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Ένωσης Καταστηματαρχών Κρεοπωλών Αττικής «Οι Ταξιάρχες» Βασίλης Ντεληφιλιππίδης, μιλώντας στην ίδια εκπομπή, επισήμανε ότι η ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή βρίσκεται «στα τάρταρα».
«Ο Έλληνας καταναλωτής και να έχει λεφτά δεν τα χαλάει. Σκέφτεται το σήμερα το αύριο δεν το σκέφτεται», δήλωσε κ. Ντεληφιλιππίδης. «Καινούργια συμπεριφορά των καταναλωτών είναι η μεριδοποίηση . Δεν μιλάμε για κιλά πλέον, μιλάμε για τεμάχια, δηλαδή πόσες μερίδες κρέας θέλει. Η αγορά κρέατος με το κιλό έχει αρχίσει και χάνεται γιατί ο κόσμος έχει τρομάξει», τόνισε στη συνέχεια.
Αναφερόμενος στις καταναλωτικές προτιμήσεις του Έλληνα σε ότι αφορά το κρέας, ο κ. Ντεληφιλλιπίδης τόνισε ότι αν και η κατανάλωση μοσχαριού είναι πρώτη, έχουν αρχίσει να αυξάνονται σημαντικά τα ποσοστά κατανάλωσης χοιρινού κρέατος και κοτόπουλου, λόγω του μικρότερου κόστους.