Η ανάδειξη του τραγουδιού Alcohol is free με τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision στο το Μάλμε της Σουηδίας, σηματοδοτεί χωρίς αμφιβολία μια μεγάλη στροφή του κοινού και μάλιστα του νεανικού που συνήθως ψηφίζει για την επιλογή της εκπροσώπησης.
Το ίδιο το τραγούδι είναι υβριδικό στη λογική του fusion και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί βαλκανικό ρεμπετο-πανκ. Η ονομασία του γκρουπ και η αμφίεσή του είναι προκλητική, όπως άλλωστε και ο τίτλος του τραγουδιού, αλλά και η παρουσία της ρεμπετόφατσας του Αγάθωνα στον λαμπερό κόσμο της Eurovision.
Με δυο λόγια η Ελλάδα δεν επέλεξε τα υπέροχα jazzy ή electro διεθνούς απήχησης κομμάτια που ήταν οπωσδήποτε καλά, αλλά προτίμησε ένα τραγούδι «ταυτότητα» σαρκαστικό και επιθετικό, μια «εκδίκηση της γυφτιάς» για να στείλει ένα μήνυμα στην Ευρώπη…«είμαστε ακόμη ζωντανοί».
Δεν γνωρίζω αν η στροφή αυτή του κοινού αποτελεί κάτι παραπάνω από μια «εκδίκηση της γυφτιάς», αλλά δεν αποκλείεται να σηματοδοτεί και μια δημιουργική επιστροφή στην παράδοση. Ίσως να εντάσσεται στις εσωτερικές διεργασίες της κοινωνίας που δεν γίνονται αντιληπτές από τα mainstream media και οι οποίες εγκυμονούν την Ελλάδα που έρχεται.