Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου, 2021

H «selfie του αιώνα» κοστίζει 1 δισεκατομμύριο δολάρια! (ΦΩΤΟ)

Ήταν το tweet που έκανε το γύρο του κόσμου και τώρα ο διευθύνων σύμβουλος της Publics, Maurice Levy αξιολογεί τη selfie που έβγαλε η Eλεν Ντε Τζενέρις στα Oscar, από 800 εκατομμύρια έως 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Ο παγκόσμιος διαφημιστικός κολοσσός με έδρα το Παρίσι, διαχειρίζεται το marketing της Samsung παγκοσμίως και ο Levy εξηγεί ότι η τεράστια αξία της selfie βασίζεται στη δημοτικότητα της στα social media.

Το tweet με τους Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Julia Roberts, Brad Pitt, Kevin Spacey, Meryl Streep και άλλους είδαν 37 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως. Και, βέβαια, η χρήση του Samsung οργανώθηκε από τον Levy και την ομάδα του.

Ο Levy ήταν επίσης υπεύθυνος για την αμφιλεγόμενη selfie του Barack Obama. «Είναι κάτι που κάναμε για τη Samsung. Και οι δύο αυτές φωτογραφίες -των Oscars και του Προέδρου Obama- οργανώθηκαν από την ομάδα μας».

Παρόλα αυτά, ο ίδιος αρνήθηκε να δώσει εξηγήσεις για το πώς πραγματοποιήθηκε η δεύτερη. Όταν ρωτήθηκε αν στον Obama ή στην ομάδα του δόθηκε συγκεκριμένο τηλέφωνο για τη φωτογραφία, ο Levy αρκέστηκε να πει «Όχι, αλλά το κάναμε με κάποιον άλλον που τράβηξε τη φωτογραφία με την άδεια του προέδρου. Άλλα δε θα σας δώσω τη συνταγή. Για εμάς, είναι δουλειά».

Ο Levy επίσης αναφέρθηκε στην ανάμιξη της διαφήμισης και των τηλεοπτικών παραγωγών. Η Publicis δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ 3,5 λεπτών με τη μορφή ταινίας για το πολυτελές brand Cartier που προβλήθηκε μόνο μία φορά στο γαλλικό TF1 αλλά παρακολουθήθηκε πάνω από 60 εκατομμύρια φορές στο YouTube.

Ο ίδιος αποκαλεί την τηλεοπτική παραγωγή και τη διαφήμιση άσπονδους φίλους αλλά παραδέχεται ότι το συγκεκριμένο σταυροδρόμι είναι αυτή τη στιγμή πιο προσπελάσιμη από ποτέ.

«Παραγωγοί και σκηνοθέτες έχουν την ανεξαρτησία να κάνουν τη δουλειά με το δικό τους τρόπο. Την ίδια, όμως, στιγμή βλέπουμε πολλούς σκηνοθέτες τηλεοπτικών σειρών ή ταινιών για τη μεγάλη οθόνη να σκηνοθετούν διαφημιστικά σποτ. Υπάρχουν πλέον πολλοί σκηνοθέτες μεγάλου βεληνεκούς που έχουν κάνει διαφημίσεις. Πάντα υπήρχε αυτή η σχέση μεταξύ μας χωρίς να μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου. Σήμερα, όμως, είμαστε συμπαραγωγοί και όλο αυτό γίνεται για το καλό του πελάτη. Δημιουργικά η συνεργασία αυτή παρέχει άπειρες δυνατότητες».

Πηγή ozap.com

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων