Σε μια εποχή όπου η ανάγκη για συμπερίληψη γίνεται όλο και πιο επιτακτική, η Coca-Cola έρχεται να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα ενότητας με την τελευταία διαφήμισή της για το Ραμαζάνι. Η καμπάνια «Ramadan is Coming», υλοποιημένη σε συνεργασία με τα γραφεία Mill+ και AKQA, αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν την δημιουργική αφήγηση για να προωθήσουν σημαντικές αξίες.
Αυτή η εντυπωσιακή, animation διαφήμιση προσπαθεί να αποτυπώσει το πνεύμα των πλούσιων παραδόσεων του Ραμαζανιού, εστιάζοντας σε μικρές στιγμές σύνδεσης, ενότητας και χαράς. Ξεκινάμε ακολουθώντας ένα κομβόι από φορτηγά της Coca-Cola. Έπειτα, καθώς κάθονται για να φάνε και να απολαύσουν μια Coca-Cola, η αφήγηση πλέκει τις ιστορίες διαφορετικών οικογενειών και ατόμων, απεικονίζοντας ένα «συναισθηματικό κομμάτι» μιας ποικιλόμορφης κοινωνίας που γιορτάζει το Ραμαζάνι σε όλο του το μεγαλείο. Συγκινητικές οικογενειακές επανενώσεις, απρόσμενες φιλίες, εκπλήξεις με selfies και ένα κύμα καρεκλών που μετακινούνται για να χωρέσουν όλοι.
Η διαφήμιση της Coca-Cola για το Ραμαζάνι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την υιοθέτηση μιας πιο συμπεριληπτικής και δίκαιης κοινωνίας. Η υιοθέτηση αντίστοιχων πρακτικών από ολοένα και περισσότερες εταιρείες αποτελεί μια ελπιδοφόρα εξέλιξη προς ένα μέλλον όπου η διαφορετικότητα όχι μόνο γίνεται αποδεκτή, αλλά και έχει θέση στην κοινωνία μας.
Του Αλκιβιάδη Σιαράβα από την Athens Voice