Που οδηγεί ο συνδυασμός της τεράστιας εμπειρίας της Spin Communications στη στρατηγική επικοινωνία με την μακρόχρονη εμπειρία της Escherman στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο της επικοινωνίας; Στη δημιουργία ενός καινοτόμου εγχειρήματος: της SpearMind!
Η SpearMind ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής Τεχνητής Νοημοσύνης με εξειδικευμένες στρατηγικές επικοινωνίας για την παροχή εξατομικευμένων λύσεων. Πολλά περισσότερα μοιράστηκαν ο Σπύρος Ριζόπουλος, CEO της Spin Communications και ο Andrew Smith, επικεφαλής της Escherman. Είναι σαφές ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη πρόκειται να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε και συνεργαζόμαστε με το κοινό και είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε που θα οδηγήσει αυτή η συνεργασία.
Μπορείτε να παρουσιάσετε εν συντομία τη συνεργασία μεταξύ της Spin Communications και της Escherman και τι αρχικά έφερε αυτούς τους δύο οργανισμούς κοντά;
“Η Spin Communications και η Escherman συναντήθηκαν με κοινό όραμα την πρωτοπορία στην ενσωμάτωση των τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης στους τομείς της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Διερευνούσαμε και οι δύο καινοτόμους τρόπους αξιοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης για μεγαλύτερη εμπλοκή του κοινού και συνειδητοποιήσαμε ότι η συνδυασμένη τεχνογνωσία μας θα μπορούσε να αποτελέσει ένα νέο σημείο αναφοράς στον κλάδο. Η συνεργασία μας βασίζεται στην πεποίθηση ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τις στρατηγικές προσπάθειες επικοινωνίας, διαμορφώνοντάς τις με έναν πιο εξατομικευμένο, αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Θα μπορούσατε να μας μιλήσετε για την ιδέα που κρύβεται πίσω από το όνομα “SpearMind” ; Τι ενέπνευσε το όνομα και πώς αντικατοπτρίζει το όραμά σας για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη στρατηγική επικοινωνία;
Στον σημερινό κόσμο που καθοδηγείται από τα data, όπου η επικοινωνία διαμορφώνει τις αντιλήψεις και τις αποφάσεις, είναι απαραίτητες η σαφήνεια και η ακρίβεια. Η “SpearMind” βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ανάμειξης της Τεχνητής Νοημοσύνης με τη στρατηγική επικοινωνία, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Με επίκεντρο τη δημιουργία ξεκάθαρων, επιδραστικών μηνυμάτων και στρατηγικών, το “SpearMind” δεν αφορά μόνο την νοημοσύνη και την καινοτομία, αλλά και την ενδυνάμωση των επιχειρήσεων ώστε να επικοινωνούν αποτελεσματικότερα σε έναν πολύπλοκο κόσμο που καθοδηγείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Βρήκαμε ένα όνομα που αντλεί τη δύναμή του από τα στοιχεία του οράματος, του μέλλοντος, των αξιών, της ηγετικής ικανότητας και του δυναμισμού. Το SpearMind υπόσχεται να οξύνει τις στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων, κάνοντας τη διαφορά σε μια κορεσμένη αγορά. Συνδυάζοντας την εξελιγμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης με τις στρατηγικές γνώσεις, διασφαλίζουμε ότι τα εργαλεία επικοινωνίας μας θα έχουν απήχηση στο στοχευμένο κοινό των πελατών, οδηγώντας σε επιτυχία και απτά αποτελέσματα.
Η “SpearMind” οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τις γνώσεις που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να ενισχύσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας τους, διασφαλίζοντας ότι τα μηνύματά τους είναι τόσο εντυπωσιακά όσο και στοχευμένα με ακρίβεια. Στόχος μας είναι να μετασχηματίσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες επικοινωνούν με τα ενδιαφερόμενα μέρη τους, καθιστώντας κάθε αλληλεπίδραση πιο ουσιαστική και προσανατολισμένη στα αποτελέσματα. Η “SpearMind” ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής Τεχνητής Νοημοσύνης με εξειδικευμένες στρατηγικές επικοινωνίας για την παροχή εξατομικευμένων λύσεων που αποσκοπούν στη βελτιστοποίηση της επιχειρηματικής επικοινωνίας.
Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι για τη δημιουργία αυτής της συνεργασίας;
“Ο πρωταρχικός λόγος ήταν να αξιοποιήσουμε τα συμπληρωματικά μας πλεονεκτήματα – την τεράστια εμπειρία της Spin Communications στη στρατηγική επικοινωνία και τη μακρόχρονη εμπειρία της Escherman στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων. Μαζί, στοχεύουμε να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας, οι οποίοι απαιτούν πιο εξελιγμένες, βασισμένες στα δεδομένα και κλιμακούμενες λύσεις στον σημερινό ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο”.
Ποιοι είναι οι πρωταρχικοί σκοποί και στόχοι που επιδιώκετε να επιτύχετε μέσω αυτής της συνεργασίας;
“Ο κύριος στόχος μας είναι να μεταμορφώσουμε τον τρόπο επικοινωνίας των οργανισμών με τους ενδιαφερόμενους φορείς τους, χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη δημιουργία πιο ουσιαστικών και εξατομικευμένων αλληλεπιδράσεων.
Ποια είναι τα οφέλη που προσδοκάτε και πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τα πιθανά εμπόδια;
“Αναμένουμε σημαντικά οφέλη, όπως πιο δυναμικές και ευέλικτες στρατηγικές, βελτιωμένη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών και, συνολικά, μεγαλύτερη απόδοση των επενδύσεων για τις προσπάθειες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. Προκλήσεις όπως το απόρρητο των δεδομένων και η ηθική χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης βρίσκονται στο προσκήνιο της προσέγγισής μας. Δεσμευόμαστε να τις περιηγηθούμε με διαφάνεια και ακεραιότητα, διασφαλίζοντας ότι οι ενσωματώσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης μας είναι ηθικές και σέβονται τους κανόνες απορρήτου”.
Ποιες συμβουλές θα δίνατε σε άλλους οργανισμούς του κλάδου της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων που εξετάζουν την υιοθέτηση τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης;
“Ξεκινήστε με σαφή κατανόηση των στρατηγικών σας στόχων και του τρόπου με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να τους υποστηρίξει. Δεν πρόκειται απλώς για την υιοθέτηση τεχνολογίας για χάρη της καινοτομίας, αλλά για την ενίσχυση της ικανότητάς σας να επικοινωνείτε αποτελεσματικά. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τις σωστές δεξιότητες και ηθικά πλαίσια και να είστε προετοιμασμένοι να εξελίσσετε τις στρατηγικές σας καθώς οι τεχνολογίες και οι δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης εξελίσσονται”.
Υπάρχουν σκέψεις ή βασικά μηνύματα που θα θέλατε να μοιραστείτε σχετικά με τις προοπτικές της Τεχνητής Νοημοσύνης στις επικοινωνίες και τις δημόσιες σχέσεις και το μέλλον αυτής της συνεργασίας;
“Το μέλλον για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις προβλέπεται λαμπρό. Αυτή η συνεργασία μεταξύ της Spin Communications και της Escherman είναι μόνο η αρχή. Βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε με το κοινό με πιο ουσιαστικούς τρόπους και είμαστε ενθουσιασμένοι που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτού του μετασχηματισμού”.
Πέρα από την απλή ενίσχυση των υφιστάμενων πρακτικών, οραματίζεστε να προκύψουν εντελώς νέες στρατηγικές επικοινωνίας ή δημοσίων σχέσεων ως αποτέλεσμα της ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης;
Andrew Smith: Βλέπουμε δυνατότητες για την Τεχνητή Νοημοσύνη να εντοπίσει και να δημιουργήσει νέες μεθόδους και πλατφόρμες επικοινωνίας, αυτές που δεν έχουμε καν εξετάσει ακόμη. Καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη συνεχίζει να εξελίσσεται, θα ξεκλειδώσει δημιουργικές οδούς για την προσέγγιση και τη συμμετοχή του κοινού με τρόπους που σήμερα ξεπερνούν τη φαντασία μας.
Σπύρος Ριζόπουλος: Απολύτως. Βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας επανάστασης στον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε τη συμμετοχή. Για παράδειγμα, η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να επιτρέψει εντελώς νέες μορφές διαδραστικού περιεχομένου, όπου τα μηνύματα θα εξελίσσονται ως απάντηση στην ανατροφοδότηση του κοινού σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας μια πραγματικά δυναμική και καθηλωτική εμπειρία. Αυτό θα μπορούσε να μετατρέψει το παθητικό κοινό σε ενεργούς συμμετέχοντες στις εταιρικές περιγραφές.
Με αυτές τις εξελίξεις, πώς διασφαλίζετε ότι το ανθρώπινο στοιχείο παραμένει στο επίκεντρο των στρατηγικών επικοινωνίας σας;
Andrew Smith: Πρόκειται επίσης για το σχεδιασμό της Τεχνητής Νοημοσύνης με γνώμονα τις ανθρώπινες αξίες. Χρησιμοποιούμε μια ποικιλία διαφορετικών μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης για την καλύτερη κατανόηση και αντανάκλαση των ανθρώπινων συναισθημάτων και των ηθικών εκτιμήσεων, διασφαλίζοντας ότι οι επικοινωνίες μας παραμένουν αυθεντικές και έχουν απήχηση σε ανθρώπινο επίπεδο
Σπύρος Ριζόπουλος: Αυτό είναι ένα καθοριστικό σημείο. Το πλεονέκτημά μας είναι πώς και τι να ρωτήσουμε για να έχουμε τα στρατηγικά αποτελέσματα που θα χρειαστούν οι πελάτες μας. Στο “SpearMind” δημιουργούμε εργαλεία , προϊόντα, υπηρεσίες, πέρα από εκεί που είναι ο υπόλοιπος ανταγωνισμός μας. Πολλοί εξακολουθούν να πειραματίζονται με το Chat GPT.
Παρόλο που η Τεχνητή Νοημοσύνη προσφέρει απίστευτες δυνατότητες, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή – την εμπειρία, την τεχνογνωσία, την ενσυναίσθηση, τη δημιουργικότητα και την δεοντολογική κρίση. Η άποψή μας είναι να χρησιμοποιείται η Τεχνητή Νοημοσύνη ως εργαλείο για την ενίσχυση αυτών των ανθρώπινων ιδιοτήτων και όχι για την επισκίασή τους. Για παράδειγμα, αυτοματοποιώντας την ανάλυση δεδομένων και τις εργασίες ρουτίνας, η ομάδα μας μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στη δημιουργική στρατηγική και στην οικοδόμηση γνήσιων ανθρώπινων σχέσεων.
Καθώς κοιτάμε προς το μέλλον, ποιες προκλήσεις και ευκαιρίες αναμένετε για την Spin Communications και την Escherman όσον αφορά την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις;
Andrew Smith: Καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη εξελίσσεται όλο και περισσότερο, έχουμε την ευκαιρία να εμβαθύνουμε περισσότερο σε πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα, ανοίγοντας νέες δυνατότητες για στοχευμένες και αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας. Η πρόκληση εδώ θα είναι η διαφύλαξη της ιδιωτικής ζωής και των ηθικών κανόνων, και δεσμευόμαστε να κινηθούμε με επιτυχία σε αυτό τον τομέα.
Σπύρος Ριζόπουλος: Η ξεχωριστή θέση στην οποία βρίσκεται η “SpearMind” στο πλαίσιο της μοναδικής εμπειρίας της Escherman στην επικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη και των στρατηγικών R&D προκειμένου να συμβαδίζει με τον ρυθμό ανάπτυξης της Τεχνητής Νοημοσύνης, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι στρατηγικές μας παραμένουν καινοτόμες και αποτελεσματικές. Ωστόσο, αυτή είναι και η μεγαλύτερη ευκαιρία μας – να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή του καθορισμού του τρόπου με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιαμορφώνει τον κλάδο μας, πρωτοστατώντας στην ηθική χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και στις πρωτοποριακές μεθόδους επικοινωνίας.
Τέλος, για τους οργανισμούς που επιθυμούν να εξερευνήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στις προσπάθειες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, ποιες συμβουλές θα προσφέρατε;
Andrew Smith: Υιοθετήστε μια κουλτούρα μάθησης και προσαρμοστικότητας. Το τοπίο εξελίσσεται γρήγορα, οπότε το κλειδί είναι να είστε ανοιχτοί στις αλλαγές και τη συνεχή εκπαίδευση. Επίσης, δώστε προτεραιότητα σε συνεργασίες και συμπράξεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να περιηγηθείτε στην πολυπλοκότητα της ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συνιστούμε ότι όσο πιο γρήγορα η αγορά σταματήσει να βλέπει την Τεχνητή Νοημοσύνη με καχυποψία τόσο πιο γρήγορα θα μετακινηθεί από τη θέση του απλού χρήστη ή παρατηρητή.
Σπύρος Ριζόπουλος: Ξεκινήστε με μια σαφή στρατηγική. Κατανοήστε τι θέλετε να επιτύχετε με την Τεχνητή Νοημοσύνη και πώς αυτή ευθυγραμμίζεται με τους συνολικούς επικοινωνιακούς σας στόχους. Δεν πρόκειται απλώς για την υιοθέτηση της τεχνολογίας για χάρη της καινοτομίας, αλλά για την ενίσχυση της ικανότητάς σας να συνδέεστε και να εμπλέκεστε.
Κοιτάζοντας μπροστά, ποια είναι τα σχέδια επέκτασης αυτής της συνεργασίας;
Σπύρος Ριζόπουλος: Ο άμεσος στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την επιρροή και τις δραστηριότητές μας σε όλη την Ευρώπη. Αναγνωρίζουμε τις τεράστιες δυνατότητες και τη ζήτηση για τις καινοτόμες υπηρεσίες μας σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές. Κάθε αγορά παρουσιάζει τις δικές της μοναδικές προκλήσεις και ευκαιρίες, αλλά η πρωτοπόρα προσέγγισή μας, μας δίνει τα εφόδια να προσαρμοζόμαστε και να ευδοκιμούμε σε διαφορετικά περιβάλλοντα.
Andrew Smith: Η στρατηγική επέκτασής μας δεν αφορά μόνο τη γεωγραφική ανάπτυξη, αλλά και τον καθορισμό νέων βιομηχανικών προτύπων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο συμπράξεων και συνεργασιών με τοπικούς φορείς, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας είναι προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αγοράς. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο εδραιώνει την πρωτοποριακή μας ιδιότητα, αλλά διασφαλίζει επίσης ότι προσφέρουμε απτή προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις και τις κοινωνίες σε ολόκληρη την ήπειρο.
Σας ευχαριστούμε και τους δύο που μοιραστήκατε τις ιδέες και τα οράματά σας για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης στους τομείς της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Είναι σαφές ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη πρόκειται να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε και συνεργαζόμαστε με το κοινό μας και είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε πού θα οδηγήσει αυτή η συνεργασία.
Πηγή: ΜarketingWeek